در واکنش به خبر "نود اقتصادی"

وزارت صنعت تعطیلی کارخانه ماشین آلات‌ صنعتی تراکتورسازی را تایید کرد+ توضیحات

کدخبر: 2096008

وزارت صنعت اعلام کرد اداره امور ورشکستگی تبریز به عنوان قائم مقام شرکت مذکور تمامی ششدانگ کارخانه را طبق فرآیند قانونی به فروش می رساند ولی تمامی مراقبتها بر این است تا سطح تولید لطمه ندیده و پرسنل شرکت نیز حفظ شود.

به گزارش « نسیم آنلاین » وزارت صنعت، معدن و تجارت در واکنش به خبر کانال تلگرامی "نود اقتصادی" از قول نجاتی رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت آذربایجان شرقی نوشت:

این شرکت با بهره گیری از 200 نیروی متخصص و ماهر در حال فعالیت است و خبر تعطیلی آن صحت ندارد.

خبر منتشر شده در برخی صفحات فضای مجازی مبنی بر تعطیلی و اخراج کارگران شرکت ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی تکذیب می شود و شرکت مذکور پیش از این از طریق سازمان خصوصی سازی در قالب اصل 44 قانون اساسی واگذار و با عنایت به مشکلاتی بوجود آمده از سوی خریدار ؛ شرکت در اختیار و تحت نظارت اداره امور ورشکستگی قرار گرفت.

اداره امورورشکستگی تبریز به عنوان قائم مقام شرکت مذکور تمامی ششدانگ کارخانه را طبق فرآیند قانونی به فروش می رساند ولی تمامی مراقبتها بر این است تا سطح تولید لطمه ندیده و پرسنل شرکت نیز حفظ شود.

فروش این کارخانه نقدی بوده و اداره امور ورشکستگی تبریز در رد و یا قبول پیشنهادات در راستای احراز اهلیت و صلاحیت خریدار برای ادامه تولید و اشتغال همه پرسنل شرکت مختار و مجاز است. شرکت تراکتورسازی تبریز متقاضی خرید شرکت ماشین آلات صنعتی است و در این راستا نیز تا کنون همراهی و همکاری لازم را انجام داده است و تا امروز سعی شده است خللی در امر تولید و اشتغال کارکنان بوجود نیاید.

کارخانه ماشین آلات صنعتی از سوی اداره امورورشکستگی مشروط به حفظ و اشتغال 200 نفر کارگر باسابقه و متخصص شرکت و عدم تعدیل نیرو به مدت 5 سال به خریدار واگذار خواهد شد و سیستم قضائی نیز با تسلط کامل برموضوع نظارت دقیق و کامل بر فرآیند واگذاری خواهد داشت.

ارسال نظر: