روز چهارشنبه

سامانه ملی کارانه آغاز به کار کرد/ ثبت‌نام بیش از ۲ هزار نفر در ۱۵ دقیقه/ حمله هکرها به سامانه

کدخبر: 2096218

در ابتدای راه‌اندازی سامانه کارانه بیش از ۲ هزار نفر در سامانه مذکور ثبت نام کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: سامانه ملی کارانه امروز چهارشنبه آغاز به کار کرد.

پس از آغاز به کار این سامانه و بعد از گذشت حدود 30 دقیقه از فعالیت سامانه مذکور، هکرها طی حملاتی در تلاش برای ایجاد اختلال در سامانه بودند.

براساس این گزارش، در ابتدای راه‌اندازی سامانه کارانه و در زمان حدود 15 دقیقه از آغاز به کار آن، بیش از 2 هزار نفر در سامانه مذکور ثبت نام کردند.

سامانه کارانه به آدرس www.kar96.ir قابل دسترس برای عموم مردم است.

محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اولین اولویت شما چیست، اظهار داشت: اولین اولویت ما تعهد به وعده اصلی‌مان یعنی ایجاد 5 میلیون شغل است.

وی با بیان اینکه ان‌شا‌الله با کمک کارآفرینان، پیمانکاران، تجار و نیروهای جوان خلاق‌مان کار تولید شغل و کالا را آغاز می‌کنیم، گفت: اگر این اتفاق بیافتد، به این معنا است که ما توانستیم در وهله اول جوان‌هایمان را به کار بگیریم و همچنین توانستیم 5 میلیون ازدواج به پا کنیم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: با ایجاد 5 میلیون شغل همچنین می‌توانیم 5 میلیون نفر را از خطر آسیب‌های اجتماعی و 5 میلیون خانواده را از دغدغه‌مندی نجات دهیم.

قالیباف با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دولت آینده از روز اول باید کارش در موضوع اشتغال را آغاز کند، تصریح کرد: بر همین اساس ما همین الان سامانه ملی کارانه به آدرس www.kar96.ir را ایجاد کرده‌ایم و همه کارآفرینان و کسانی که به دنبال کار هستند با هر مهارت و تخصصی می‌توانند در این سایت ثبت‌نام کنند.

ارسال نظر: