معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان:

امدادگران به ۱۴۰ متری کارگران محبوس رسیدند

کدخبر: 2096245

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان گفت: اکنون ۶ اکیپ تخصصی در حال امدادرسانی در معدن زمستان یورت آزادشهر برای رسیدن به محبوس‎شدگان هستند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: محمود ربیعی صبح امروز در محل وقوع حادثه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد جان باختگان این حادثه تاکنون ۲۱ نفر بوده اما متاسفانه در فضای مجازی تعداد جان باختگان بیشتر اعلام شده که صحت ندارد و تقاضای ما این است که بدون اطلاع از منابع رسمی این شایعات را منتشر نکنند.

وی افزود: اکنون ۶ اکیپ تخصصی ۱۰ نفره از البرز شرقی، کرمان، طبس و زغال سنگ سوادکوه به صورت شیفتی هر ۳ ساعت در حال امدادرسانی و آواربرداری در داخل تونل معدن هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان تصریح کرد: با آواربرداری در تلاش هستیم که به انتهای تونل برسیم اما متاسفانه غلظت بالای گاز در داخل تونل این فعالیت امدادرسانی را کند کرده است.

ربیعی گفت: اکیپ‌های تخصصی از مراکز مختلف مانند هلال احمر، اورژانس و بهداشت و درمان و امنیتی و انتظامی نیز در محل حضور دارند.

وی اظهار کرد: در تلاش هستیم تا با حفاری‌های جدید و آواربرداری تا پایان امروز ماموریت خود را کامل کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان افزود: از محل آواربرداری تا محلی که کارگران محبوس هستند ۱۴۰ متر فاصله باقی مانده است.

ربیعی اظهار کرد: همزمان ایمن‌سازی در آواربرداری نیز در حال انجام است.

ارسال نظر: