در راستای نابودی گروه تروریستی تکفیری داعش صورت گرفت

دستور حیدرالعبادی برای اعزام نیروهای بیشتر به مناطق مرزی سوریه

کدخبر: 2096295

نخست وزیر عراق دستور داد، نیروهای پشتیبانی و تجهیزات نظامی بیشتری به مناطق مرزی با سوریه در استان الانبار اعزام شوند.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از خبرگزاری آناتولی از بغداد، ستاد عملیات مشترک ارتش عراق روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: حیدر العبادی به نیروهای مسلح دستور داد نیروهای پشتیبانی و یگان های نظامی بیشتری به مناطق مرزی با سوریه برای نابودی تروریست های تکفیری داعش اعزام کنند.

ستاد عملیات مشترک ارتش عراق تاکید کرد: حیدر العبادی از عملکرد نیروهای امنیتی عراق در دفع حمله گسترده تروریست ها در منطقه صکار در غرب استان الانبار و جلوگیری از نفوذ آنان به پایگاه های نظامی تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، نخست وزیر عراق تاکید کرد: نیروهای عراقی هرگز اجازه نخواهند داد تا تروریست های داعش مناطق جدیدی از خاک عراق را مانند آنچه که در سال 2014 و با تهاجم عناصر داعش به مناطق شمال و غرب کشور روی داد، اشغال کنند.

در همین حال یک منبع نظامی در وزارت دفاع عراق گفت: پس از حملات پی در پی تروریست های داعش بر ضد نیروهای عراقی در مناطق مرزی استان الانبار، یگان های نظامی و پشتیبانی به منطقه الرطبه در این استان اعزام خواهند شد.

این منبع افزود: سه هزار نیروی جدید با تجهیزات نظامی به زودی وارد شهر الرطبه خواهند شد.

مبنع نظامی با اشاره به اینکه در آینده نیروهای پشتیبانی جدیدی به مناطق مرزی اعزام خواهند شد، تاکید کرد: ماموریت نخست این نیروها دفع حملات تروریست های داعش و سپس عملیات جستجو و بازرسی برای تعقیب و نابودی هسته های تروریستی در مناطق بیابانی استان الانبار است.

ارسال نظر: