مهدی محمدی:

روحانی در بخش برجام چیزی جز عصبانیت نداشت/ با مناظره امروز عملاً وارد عصر "پساروحانی" شدیم

کدخبر: 2096320

یک عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: تیم روحانی جهانگیری به وضع فاجعه باری مناظره را باخت. روحانی، حتی وقتی نوبت به برجام رسید، جز عصبانیت چیزی نداشت و تنها زمانی می‌خندید که می‌خواست دیگران را مسخره کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود درباره دومین مناظره انتخاباتی نوشت «امروز بخش بزرگی از راه پیروزی پیموده شد. تیم روحانی- جهانگیری به وضع فاجعه باری مناظره را باخت. روحانی، حتی وقتی نوبت به برجام رسید، جز عصبانیت چیزی نداشت و تنها زمانی می خندید که می خواست دیگران را مسخره کند.

در بیان عمق فاجعه همین بس که وقتی می خواست از موفقیت هایش در سیاست خارجی بگوید دو بار به موضوع سوریه اشاره کرد؛ مسئله ای که همه می‌دانند به هرکس مربوط باشد به آقای روحانی هیچ ارتباطی ندارد. تنها نقش ایشان و دوستانشان در موضوع سوریه این بوده است که چوب لای چرخ مبارزان علیه داعش کنند یا علیه آنها -مثل آقای کرباسچی- ناسزا بگویند.

جهانگیری هم در این مناظره تمام شد. او نشان داد حتی برای ایفای نقش کاندیدای پوششی به اندازه کافی استعداد ندارد. کسی که نمی‌تواند یک متن از پیش نوشته شده را به زبان مردم از رو بدون غلط بخواند معلوم است که نباید نقشی بیش از یار کمکی به او بدهند. من فکر می کنم وارد عصرپسا روحانی شده‌ایم. خداحافظی همین حالا!»

ارسال نظر: