رئیس پلیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ:

حادثه واژگونی سروریس مدرسه در تهران ۳ مصدوم برجای گذاشت+عکس

کدخبر: 2096370

رئیس پلیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی اتوبوس سرویس مدرسه در محدوده اتوبان یادگار امام خبر داد و گفت: در این حادثه سه دانش‌آموز مصدوم شدند.

به گزارش « نسیم آنلاین »،‌ سرهنگ محمد رزاقی درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۷:۱۵ صبح امروز حادثه واژگونی اتوبوس سرویس مدرسه در خیابان پرواز محدوده بزرگراه یادگار امام به سامانه ۱۱۰۰ اعلام شد و بلافاصله مأموران پلیس راهور، اورژانس و عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران پلیس در محل حادثه مشخص شد اتوبوس سرویس مدرسه به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و عمل نکردن سیستم ترمز، دچار لیزخوردگی در سطح خیابان شده و پس از طی مسافتی، واژگون شده است.

رزاقی با اعلام اینکه با حضور عوامل آتش‌نشانی، بلافاصله اتوبوس به حالت اولیه برگشت و دانش‌آموزان از داخل آن خارج شدند، افزود: برابر عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه، سه نفر از دانش‌آموزان در داخل اتوبوس مجروح شده بودند که برای طی مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شده و حال عمومی آنها رضایت‌بخش است.

رئیس پلیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک در محل وقوع حادثه روان است و عوامل پلیس راهور، اتوبوس حادثه‌دیده را به پارکینگ منتقل کردند.

ارسال نظر: