برای دومین بار

رژیم آل خلیفه قرائت حکم شیخ عیسی قاسم را به تعویق انداخت

کدخبر: 2096514

دادگاه رژیم آل خلیفه قرائت حکم صادر شده علیه شیخ عیسی قاسم را مجددا به تاخیر انداخت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: دادگاه رژیم آل خلیفه که مقرر بود امروز حکم صادر شده علیه شیخ عیسی قاسم را اعلام کند، قرائت حکم را مجددا به تعویق انداخت و در بیانیه‌ای اعلام کرد حکم صادر شده علیه شیخ عیسی قاسم در روز 21 می (مصادف با 28 اردیبهشت ماه) قرائت خواهد شد.

شیخ محمد حسن خجسته عضو ارشد مجلس علمایی بحرین در همین رابطه تاکید کرد: تعویق قرائت حکم شیخ عیسی قاسم از سوی دادگاه به معنی ادامه محاکمه شیخ عیسی قاسم و کل شیعیان بحرین است و برای ما حامل این پیام است که رژیم حاکم همچنان شیعیان را هدف قرار داده است و حرکت کنونیشان تنها به تاخیر انداختن اعلام حکم علیه شیعیان است.

وی همچنین از آل خلیفه خواست تا عقلانی رفتار کنند و گفت: از رژیم آل خلیفه می خواهیم به عقل خود مراجعه کرده و محاکمه شیخ عیسی قاسم را لغو کرده و از او عذرخواهی کند. از آنان می خواهیم به میز گفتگو ها با معارضان بازگشته و کشور را از بحران کنونی خارج کند.

لازم به ذکر است که قرائت حکم صادر شده علیه شیخ عیسی قاسم برای دومین بار به تعویق افتاده است و در هر دو مورد پیش از برگزاری جلسه دادگاه، بحرین شاهد راهپیمایی های گسترده مردم و هشدار شدید علمای جهان اسلام و مراجع عالی قدر در خصوص هرگونه تعرض به شیخ عیسی قاسم بوده است.

ارسال نظر: