اطلاعیه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی:

مطالبه رهبر انقلاب درباره سند ۲۰۳۰ در نخستین جلسه شورایعالی انقلاب فرهنگی پیگیری می‌شود

کدخبر: 2096577

مدیر کل ارتباطات و رسانه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون سند موسوم به ۲۰۳۰، مطالبه معظم‌له در اولین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با جدیت پیگیری خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، عباس میرزاحسینی مدیر کل ارتباطات و رسانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به نصب العین بودن منویات رهبر معظم انقلاب، گفت: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری «مدظله العالی» پیرامون سند موسوم به 2030، مطالبه معظم‌له در اولین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با جدیت پیگیری خواهد شد.

وی اظهار داشت: از همان ابتدای طرح این موضوع در کشور، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و بدنه کارشناسی آن، ابعاد مختلف این سند را مورد بررسی دقیق قرار دادند و مخالفت صریح این دبیرخانه از جانب دبیر شورا پیش تر نیز ابراز شده است.

مدیر کل ارتباطات و رسانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب در این زمینه است و خط مشی این شورا همواره بر اساس رهنمودهای معظم‌له بوده است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی همواره پیگیری و اجرای مطالبات مقام معظم رهبری است و در این مورد نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در اولین جلسه شورا نسبت به اجرای این اوامر، اقدام لازم به عمل خواهد آمد.

ارسال نظر: