پیام تبریک کمیته المپیک و وزارت ورزش به دنبال مدال برنز فوتبال ساحلی

کدخبر: 2096608

کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در پیام‌های جداگانه‌ای کسب مدال برنز فوتبال ساحلی را تبریک گفتند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در پیامی کسب مقام سوم جام جهانی فوتبال ساحلی را به ملت شریف ایران، اعضای تیم، کادر فنی و همچنین خانواده های گرامی شان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

کسب این مقام ارزشمند جهان که برای اولین بار به دست آمد حاصل غیرت بالای جوانان قهرمان ایرانی در آوردگاه جام جهانی بوده و نشان داد که با برنامه ریزی، امید و تعصب ملی می توان افتخاراتی ارزشمند را برای کشورمان کسب نمود.

ضمن آرزوی موفقیت های بیشتر برای جوانان قهرمان ایرانی مجددا این افتخار ارزشمند تاریخی را به ملت بزرگ ایران و جامعه ورزش و جوانان کشورمان تبریک و شادباش عرض می نمایم.

در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است:

تیم ملی فوتبال ساحلی سرانجام با درخشش وصف ناپذیر و مسابقاتی سخت و جوانمردانه توانست با ارائه فوتبالی زیبا و غیرتمندانه در مقابل قدرتهای جهانی این رشته، ضمن کسب عنوان دستکش و توپ طلایی این رقابتها از سوی ملی پوشان اعزامی، برای نخستین بار سزاوارانه بر سکوی سومی این رقابتها تکیه زند.

ضمن تبریک این موفقیت به ملت بزرگ ایران، جامعه ورزش و افتخار آفرینان تیم ملی فوتبال ساحلی به مجموعه زحمتکش و پرتلاش فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان اعزامی خسته نباشید گفته و برای ورزش کشور در دیگر رقابتهای پیش رو آرزوی موفقیت و سر بلندی دارد.

ارسال نظر: