قائم مقام بانک صادرات در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

بانک‌ها به دلیل تشدید رکود اوضاع خوبی در سال ۹۵ نداشتند/ برکناری مدیرعامل بانک صادرات را تکذیب می‌کنم

کدخبر: 2096829

حمید تهرانفر درباره زمان بازگشایی نماد بانک صادرات در تالار شیشه‌ای گفت که این بانک برای بازگشایی نماد خود در بورس، هیچ مشکلی ندارد و نماد بانک صادرات بزودی باز می‌شود.

حمیدرضا تهرانفر، قائم مقام بانک صادرات در گفتگو با « نسیم آنلاین » هرگونه جابجایی و کناره‌گیری "سیاوش زراعتی"، مدیرعامل فعلی این بانک را رد کرده و اعلام داشت که این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی، درباره زمان بازگشایی نماد بانک صادرات در تالارشیشه ای هم گفت که این بانک برای بازگشایی نماد خود در بورس، هیچ مشکلی ندارد و افزود که در حال حاضر اطلاعات کافی در اختیار سازمان بورس قرار گرفته و بورس، یک ابهامی داشت که با رفع این ابهام هم نماد بانک صادرات بزودی باز می شود.

این عضو هیات مدیره بانک صادرات با بیان اینکه زیان دهی، صرفا به این بانک محدود نمی شود، تصریح کرد که بانک ها در سال 95 از وضعیت خوبی برخوردار نبودند که دلیل آن بیشتر به رکود ربط داشته است.

طبق اعلام وی، هنگامی که رکود در کشور باشد ، ترجمان آن در بانک ها هم مشاهده می شود و اذعان داشت که این رکودی که از سال های قبل بوده روی عملیات بانکها تاثیر داشته است.

تهرانفر،گفت که مدیران بانک صادرات با همه سختی ها و با جدیت زمام امور را دردست گرفته اند و ابراز امید واری کردکه در آینده ای نزدیک،همچون گذشته، بانک روی ریل برگشته و به تعادل برسد.

قائم مقام بانک صادرات افزود: این بانک با هدف کاهش بنگاهداری در سال قبل حتی یک ریال هم در این زمینه سرمایه گذاری نکرده و بخشی از بنگاههای خود را هم فروخته است ، اگرجه بانک صادرات از گذشته هم چندان بنگاه دار نبوده است.

او خبر داد که با طی مراحل مقدمات کار، عضو جدید هیات مدیره هم به زودی معرفی خواهد شد و جمع هیات مدیره هم تکمیل می شود.

ارسال نظر: