مسئول ستاد دانشجویی رئیسی:

وزرا و معاونان روحانی "امنیتی" هستند/ یک سوم جوانان بیکارند؛ دولت توانایی ایجاد اشغال را ندارد

کدخبر: 2096849

مسئول ستاد دانشجویی حجت‌الاسلام رئیسی گفت: وزرای کار و فرهنگ دولت روحانی امنیتی هستند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: مناظره علی عبدی مسئول کمیته دانشجویی ستاد دولت کار و کرامت و علی رفیع‌زاده مسئول ستاد دانشجویی حجت‌الاسلام روحانی صبح امروز (چهارشنبه 21 اردیبهشت) با موضوع مشکلات حوزه جوانان در محل خبرگزاری تسنیم برگزار شد.

در این نشست عبدی مسئول ستاد دانشجویی رئیسی با تشریح دیدگاههای این کاندیدای ریاست جمهوری نسبت به مسائل و مشکلات جوانان تصریح کرد: بنده اینجا حضور یافته‌ام تا نگاه و برنامه‌های ایشان را در حوزه جوانان و دانشجویان و مشکلات این قشر انعکاس دهم.

علی عبدی با اشاره به امنیتی بودن برخی افراد در دولت روحانی بیان کرد: در دولت یازدهم شاهد هستیم که وزیر فرهنگ و وزیر کار معاونان سابق وزیر اطلاعات و از افراد امنیتی هستند. همچنین یکی دیگر از معاونان رئیس جمهور نیز فردی امنیتی است.

وی با اشاره به آمار بانک مرکزی درباره نرخ بیکاری جوانان تصریح کرد: میزان بیکاری جوانان در دولت یازدهم در سال 95 به میزان 29.2 درصد است و سوال اساسی ما از آقای رفیع‌زاده این است که چه پاسخی درباره عملکرد آقای روحانی دارند با توجه به اینکه نرخ بیکاری نزدیک به 30 درصد است.

وی افزود: نرخ بیکاری 30 درصد یعنی یک سوم جوانان بیکار هستند و دولت توانایی ایجاد اشتغال برای آنها را نداشته است.

عبدی با اشاره به نرخ بالای واردات در دولت یازدهم تصریح کرد: چطور ممکن است در عرض 4 سال دولت یازدهم نرخ واردات از چین 40 هزار میلیارد است اما در کل 8 سال دولت قبل میزان واردات از چین 30 هزار میلیارد بوده است و این میزان از دولتی که در ابتدای دولتش راجع به بحث اقتصادی برنامه مطرح کرده است قابل تعجب است.

این خبر در حال تکمیل است ...

ارسال نظر: