محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال اعلام شد

کدخبر: 2096858

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته، محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در جاده های ارتباطی استان از امروز تا 23 اردیبهشت اجرا می شود.

سرهنگ قدمی افزود: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 20 اردیبهشت تا ساعت 6 صبح روز شنبه 23 اردیبهشت از محورهای کرج - چالوس ، هراز و سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه رفت و آمد همه تریلرها کماکان در محور هراز ممنوع است افزود: رفت و آمد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 20 اردیبهشت و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 21 و 22 اردیبهشت ممنوع است.

وی گفت: رفت و آمد همه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 22 اردیبهشت از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

وی به اعمال محدودیت ترافیکی در محور کرج - چالوس اشاره کرد و افزود: تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 23 روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

ارسال نظر: