روحانی در بدو ورود به سازمان صدا و سیما:

کاندیداها بگویند که چگونه می‌خواهند شرایط اقتصادی را متحول کنند/ هر قولی که به مردم می‌دهند منبع آن را هم اعلام کنند

کدخبر: 2097062

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه کاندیداها در زمینه اقتصادی باید به سوابق خودشان اشاره کنند که قبلاً چه کاری می‌کردند و چگونه می‌خواهند مسائل اقتصادی را متحول کنند،‌گفت: هر قولی که می‌خواهند به مردم بدهند منبع آن را هم بگویند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به سازمان صدا و سیما برای شرکت در سومین مناظره تلویزیونی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مناظره امروز دارای اهمیت است هم به خاطر اینکه آخرین مناظره است و هم اینکه مسائل اقتصادی مطرح خواهد شد.

وی تأکید کرد: انتظار مردم این است که کاندیداها در زمینه اقتصادی ابتداً به سوابق خودشان اشاره کنند که قبلاً چه کاری می‌کردند و چه ارتباطی با مسائل اقتصادی داشتند و چگونه می‌خواهند مسائل اقتصادی را متحول کنند. ثانیاً هر قولی که می‌دهند منبع آن را به مردم بگویند، پولی که به مردم می‌خواهند بدهند بگویند از کجا می‌خواهند بیاورند، بگویند که از حقوق چه کسانی می‌زنند و چگونه تورم درست می‌شود لذا اگر همه مسائل به صورت شفاف و روشن برای مردم بیان شود حتماً این مناظره مفید خواهد بود.

ارسال نظر: