رئیسی در اجتماع عظیم مردم در حسینیه اعظم شهرکرد:

دولتمردان به زودی صدای ناراحتی مردم از وضع موجود را خواهند شنید

کدخبر: 2097112

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حرف ما از خودمان نیست بلکه سخن محرومان و مستضعفان است و ما صدای افرادی هستیم که روزنامه و تریبون ندارند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ظهر امروز شنبه 23 اردیبهشت وارد شهر کرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری شد.

در حالی که مناظره شب گذشته موجب افزایش 2 برابری استقبال از رئیسی شد، وی در اجتماع پرشور مردم در حسینیه اعظم شهر کرد با شعارهای «صلی علی محمد بوی بهشتی آمد» و «ابراهیم بت شکن بت فساد را بشکن» مورد استقبال قرار گرفت. در ابتدای این دیدار پدر شهید قاسمی از شهدای مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری در اجتماع مردم شهرکرد در حمایت از سید ابراهیم رئیسی گفت: همه اقوام و گروه ها و طوایف استان امیدوارند سید ابراهیم رئیسی همه بت های زر و زور و تزویر را بشکند.

همچنین حامیان رئیسی با شعار "رئیسی، رئیسی؛ 29ام رئیسی" حمایت خود از سیدابراهیم رئیسی را اعلام کردند.

در میان مردمی که به استقبال سیدابراهیم رئیسی آمده بودند، یکی از جوانان با در اختیار داشتن پلاکاردی که روی آن نوشته شده بود "از رای 4 سال پیشم به روحانی پشیمانم" اعتراض خود را به وضع موجود نشان داد.

جوانان شهرکردی تاکید کردند: مردم فریب عملیات روانی ناکارآمدها را نمی‌خورند.

سید ابراهیم رئیسی در اجتماع عظیم مردم در حسینیه اعظم شهرکرد طی سخنانی اظهار داشت: درود و سلام خود را به شهدای انقلاب و ایثارگران و عزیزانی که جان خود را در راه انقلاب دادند. بر مردم پرتلاش و کسانی که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی آفریدند سلام میفرستم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: اینکه کسی فکر کند سایه جنگ را یک قرارداد دور کرده سخت اشتباه کرده است. سایه جنگ را مردم دور کردند نه آقایان با یک قرارداد.

وی با بیان اینکه تمام مشکلات با سمت گیری و سیاستگذاری غلط آقایان در نگاه غلط به بیگانه است، افزود: این نگاه غلط در چهار سال کارگاه ها را تعطیل و جوانان را بیکار و سفره مردم را کوچک تر کرد.

* سخن ما حرف محرومان و مستضعفان است

رئیسی تصریح کرد: ما سخن و حرفمان از خودمان نیست بلکه سخن محرومان و مستضعفان است. ما صدای افرادی هستیم که روزنامه و تریبون ندارند. ما می خواهیم این پیام را برسانیم آیا سزاوار است که مردان و زنانی که در جهان به عزت و شهامت شهره هستند به فقر دچار باشند؟

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مردم نداشتن را تحمل می کنند اما تبعیض را هرگز، مردم مشکلات مالی را تحمل می کنند اما فساد اداری را هرگز تحمل نمیکنند. سخن ما از هوی و هوس نیست سخن عزیزان لر و بختیاری و همه عشایر است. عشایر ذخایر انقلاب هستند و باید حرفشان شنیده شود.

به گفته وی مردم می‌گویند اگر مشکلات کشور نداشتن باشد تحمل می‌کنیم اما چرا گذاشتید کارخانه ها تعطیل و کشاورزی به حاشیه برود. چرا با زیاده خواهی عده ای عافیت طلب پانصد هزار میلیارد به چند نفر داده شود و هزاران جوانان در مقابل خجلت زده باشند.

«چرا یازده میلیون جوان اماده ازدواج وام داده نشود و در مقابل به افراد بدهکار وام بدهند. اگر دو نفر از بدهکاران بد حساب پول ها را وس دهند مشکل وام ازدواج پانصد هزار نفر حل می شد، صدای حق خواهی ملت شنیده نمی شود. اگر صدای ناراحتی مردم از وضع موجود را نشنوید به زودی خواهید شنید.»

* رئیس دولت باید در مقابل فساد حساس باشد

رئیسی با بیان اینکه اگر صدای مردم شنیده می شد امروز فریادشان بلند نبود، گفت: مردم شعور و عقل دارند و می فهمند کارها در آستانه انتخابات انجام می‌شود؛ حرف ما این است که رئیس دولت باید در مقابل فساد حساس باشد. وقتی که گفته می‌شود در نزدیک او فسادی انجام می شود باید تمکین کند نه اینکه مقاومت کند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: مردم شعور دارند چرا مردم را می ترسانید و ایجاد هراس می کنید. به حای این کارها گزارش عملکرد دهید. می گویند می خواهیم دیوار بکشیم. ما دیواری بلند میان چپاولگران و مردم خواهیم کشید.

*چرا از جوانان و زنان به عنوان شعار تزیینی استفاده می کنید

وی ادامه داد: می گویند به روستاها اینترنت اوردیم. ما می گوییم چرا از جوانان و زنان به عنوان شعار تزیینی استفاده می کنید. امروز بحث از حقوق شهروندی نمایشی نیست که برای ان همایش برگزار کنید. حق شهروندی کارگری است که باید کار داشته باشد و زنی که شان و منزلت او رعایت شود. حق شهروندی ان است که جوان خجالت از بیکاری نکشد.

*آقایان حرف درمانی بس است و نوبت اقدام و عمل است

رئیسی تصریح کرد: ما معتقدیم جوانان ذخیره انقلاب اسلامی هستند. امروز بعد از چهار سال معطل گذاشتن نیروها و منابع نوبت صداقت است. چرا عقل مردم را به سخره می گیرید. مردم خدمتگزاران خود را خوب می شناسند. مردم همچنان از شهید رجایی تقدیر و قدردان حاج قاسم سلیمانی هستند. جوانان برومند و مجاهد این خطه و مردان و زنان لر و بختیاری همواره شجاع هستند. ما تاکید داریم که نه بازگشت به گذشته و نه تحمل وضع موجود بلکه تغییر به نفع مردم، آقایان دولت بگذارید مردم طعم شیرین عدالت اداری ، عدالت اجتماعی و عدالت اقتصادی را بچشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ بنده از همه دهکردی ها و بختیاری ها و اهالی کوهدشت و اردلی ها و سایر شهرها کمال تشکر را دارم. ما به محض آنکه می پرسیم چرا کارگران بیکار شدند، چرا کارخانه ها تعطیل شد، شما روی به اتهام و تهمت می آورید.

ارسال نظر: