گزیده برترین داستان‌های انقلاب در یک کتاب

کدخبر: 2097217

"خلسه با طعم باروت" شامل داستان‌های جشنواره داستان انقلاب شامل آثار نویسندگان جوان شرکت کننده در پنجمین جشنواره داستان انقلاب منتشر شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رقیه‌سادات صفوی که با کتاب مجموعه داستان «خلسه با طعم باروت» در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور داشت، او کتاب خود را این گونه معرفی کرد: مجموعه داستان «خلسه با طعم باروت» مجموعه‌ای از هفده داستان کوتاه از نویسندگان جوان است. بعد از مرحوم امیرحسین فردی، من و آقای خسرو باباخانی تصمیم گرفتیم با جدیت روی این مجموعه‌ها کار کنیم. در این راه علیرضا قزوه نیز ما را حمایت کردند.

صفوی افزود: «خلسه با طعم باروت» شامل داستان‌های جشنواره داستان انقلاب که به کوشش بنده و آقای خسرو باباخانی آماده شده است، می شود. آثار نویسندگان جوان شرکت کننده در پنجمین جشنواره داستان انقلاب در این کتاب به چاپ رسیده است. وی در ادامه گفت: داستان‌های این اثر، که به تازگی توسط انتشارات سورۀ مهر منتشر شده است، از میان بیش از دویست داستان رسیده به پنجمین جشنوارۀ داستان انقلاب برگزیده شده‌اند. وجه اشتراک همۀ این آثار پرداختن به تأثیرات انقلاب اسلامی بر زندگی مردم عادی است. هدف اصلی ما از این کار در کنار حمایت از نویسندگان جوان سراسر کشور، آشنایی نسل‌های جدید با انقلاب و ماندگاری فرهنگ شاخصه‌های آن است. صفوی در معرفی برخی دیگر از آثار خود ادامه داد: مجموعه داستان‌های‌ «جشن از ما بهترون» ویژه نوجوان، «لطفاً پیغام خود را بگذارید» ویژه بزرگ‌سال، «گوسفندی برای شاه» ویژه نوجوان و کتاب «رویای یک عمارت فرعونی» ویژه بزرگ‌سال از دیگر آثاری است که به کوشش بنده و آقای خسرو باباخانی توسط سوره مهر منتشر شده است.

ارسال نظر: