قناعتی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

قشر آسیب‌پذیر از روحانی عصبانی است

کدخبر: 2097239

یک عضو شورای شهر تهران با اشاره به آخرین مناظره انتخاباتی با محوریت مسائل اقتصادی گفت: امیدوار بودم کاندیداها، به شکل کاملا شفاف و به دور از هرگونه عوام‌فریبی، تمام تعهدات و پیشنهادات مبتنی بر منطق، قانون، داشته‌ها و امکانات را ارائه داده و از هرگونه قول و وعده‌های دروغین پرهیز کنند.

ابوافضل قناعتی در گفتگو با خبرنگار سیاسی « نسیم آنلاین » با اشاره به واکنش‌های شدید کارگران در معدن یورت و حرم امام خمینی نسبت به روحانی گفت: آقای روحانی شعارهایی را در سیاست‌های خود اعلام کرده بود و چون مردم به ایشان رای داده بودند و وی را باور داشتند و حالا آن باورها محقق نشده، جوش و خروش مردم علیه خودش سرباز کرده است.

وی با بیان اینکه روحانی قول ارائه گزارش‌های 100 روزه داده بود اما محقق نشد افزود: آقای روحانی یکی از دارایی‌های کشور را که ما بابت آن شهید داده بودیم را به بهانه زندگی راحتتر و بهبود اوضاع معیشتی و اقتصادی از بین برد، در صورتی که آن زندگی ایده‌آل نیز فراهم نشد و هم اکنون مردم می‌بینند که سرمایه‌ای را که از دست داده و در ازای آن هیچ چیزی هم به دست نیاوردند بنابراین طیعی است که قشر آسیب‌پذیر با مراجعه به وی یا دیدن وی اعتراض کنند.

قناعتی با اشاره به آخرین مناظره انتخاباتی با محوریت مسائل اقتصادی گفت: امیدوار بودم کاندیداهای ریاست جمهوری، به شکل کاملا شفاف و به دور از هرگونه عوام‌فریبی، تمام تعهدات و پیشنهادات مبتنی بر منطق، قانون، داشته‌ها و امکانات را ارائه داده و از هرگونه قول و وعده‌های دروغین پرهیز کرده و اجازه ندهند باورهای مردم نسبت به مسئولان خراب شود.

وی با بیان اینکه باید تمام کوششمان بر این باشد که مردم مسئولان را باور کرده و قبول داشته باشند توضیح داد: مسئولان نباید چیزهایی را بگویند و در زمان دولتشان به وعده‌هایشان عمل نکرده و مردم را نسبت به نظام و روسا بدبین کنند. بنابراین قول‌هایشان باید بر مبنای منطق باشد.

عضو شورای شهر تهران در پایان تصریح کرد: مردم مسئولان را دوست دارند و مسئولان نیز باید مردم را به همان نسبت دوست داشته باشند و به مردم حقیقت را بگویند.

ارسال نظر: