محمدودود حیدری در گفتگو با «نسیم آنلاین» مطرح کرد:

ناتوانی تیم روحانی در اداره ۲۸ ساله کشور/ جریان انقلاب در آخرین روزها باید وارد تبلیغات چهره به چهره شود

کدخبر: 2097246

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به وضعیت مطلوب جریان انقلاب در مناظره ها اظهار داشت: از آنجایی که  هم پیروز اخلاقی و هم صداقتی مناظره سوم حتما کاندیداهای جریان انقلاب بودند در چند روز باقیمانده تا انتخابات فرصت تبین میدانی را ما نباید از دست بدهیم و باید به فاز تبیین چهره به چهره و فرد فرد وارد شویم.

گروه سیاسی « نسیم آنلاین »:: محمد ودود حیدری کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین » در خصوص سومین مناظره تلویزیونی میان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: طبیعتا مناظره سوم به دلیل اینکه آخرین مناظره تلویزیونی کاندیداها به حساب میآید از حال و هوای خاصی برخوردار بود، به شکلی که کاندیداها برای اخذ رای مردم محترم آخرین تحلیل‌ها و آخرین تیرهایی که در چله دارند را پرتاب کردند.

حیدری با بیان اینکه نکته‌ای که در مناظره آخر مشهود بود دستپاچگی جریانی است که 28 سال قوه اجرایی کشور را در دست داشته است گفت: ناتوانی این جریان در اداره 28 ساله کشور باعث شده است که همچنان تقصیرها را به گردن دولت قبل بیندازد، جریانی که 28 سال قوه اجرایی کشور را در دست داشته و همچنان صحبت از این می‌کند که به ما اجازه کار داده نمی‌شود، جریانی که در دولت‌های مختلف بیشترین نگاه‌های امنیتی را در حوزه‌های فرهنگی، دانشگاهی اعمال کرده و امروز دم از آزادی‌های اجتماعی می‌زند، جریانی که متاسفانه برای اخذ رای مردم از ذبح اخلاق استفاده می‌کند که من فکر می‌کنم این مناظره از این جهت قابل توجه بود که مردم جریانی که در عین حضور در حاکمیت نقش اپوزسیون بازی می‌کند را بشناسند.

وی تاکید کرد: استیصال این جریان به دوره چهار ساله بر نمیگردد و ریشه ای 28 ساله دارد. جریانی که عدم توانایش در سامان دهی به مباحث اجرایی مردم مشهود است و نه تنها توضیحی را درباره عدم توانایی در طی سالهای گذشته نمی‌دهند بلکه با به پیش کشیدن مباحث حاشیه‌ای به دنبال این هستند که به مردم آدرس غلط بدهند.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه گفت: به نظر من مناظره از این منظره حائز اهمیت بود که همه مردم فهیم ایران با چشم‌های خود دیدند که سکان داره فعلی قوه اجرایی کشور به جای پاسخگویی به عملکرد نه 4 سال گذشته بلکه 28 سال گذشته خود هنوز که هنوز است به دنبال سیاه‌نمایی یک دوره 8 ساله هستند و تقاص یک دوره 8 ساله را از کسانی دارند می‌کشند که اصالتا ربطی به آنها هم ندارد و این ناتوانی جریانی را نشان می‌دهد که در توجیه علمکرد گذشته است.

حیدری با اشاره به اینکه هرجایی که صحبت از عملکرد 4 سال گذشته دولتی‌های امروز و کاندیداهای امروز ‌شد با فرافکنی موضوعات و با جنجال غیراخلاقی به دنبال این بودند که به مردم آدرس غلط بدهند اظهار داشت: امیداورم که پشت صحنه‌ها و پشت پرده‌های این جریان در مناظره سوم به خوبی برای مردم روشن شده باشد و مردم به این درک رسیده باشند که این جریان به دنبال انحراف اذهان است.

حیدری در پاسخ به این سوال که جریان انقلابی در یک هفته باقیمانده در انتخابات چه کند اظهار داشت: نجابت جریان انقلاب و کاندیدهای جریان انقلاب هم در مناظره و هم در صحبت‌هایی که طی 2-3 هفته گذشته در تلویزیون و مناظره‌های صدا و سیما داشتند مشخص شده است. اگر کاندیداهای جریان انقلاب حتی یک خطای کوچک حتی یک خطای کوچک و یک برگ سند برعلیه آنها وجود داشت تردید نکنید که کل فضای مجازی و کل صفحه تلویزیون از تخریب این کاندیداها پر شده بود. وقتی ما بینیم که هیچ برگ سندی علیه این کاندیداها وجود ندارد و وقتی متوجه می‌شوند به نذورات امام رضا و این مسئله را به عنوان تخلف کاندیداهای جریان انقلاب به کار می‌برند آقایان باید پاسخگو باشند که اهانت کنندگان به امام رضا در ستادهای کدام کاندیدا وجود دارند آیا اهانت کنندگان به امام هشتم در ستادهای کاندیدای جریان انقلاب حضور دارند و یا در ستاد کاندیداهایی که امروز طرفدار ابهت امام هشتم شده‌اند.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه افزود: لذا در مناظره‌های گذشته و در علمکرد جریان انقلاب نشان داده شد که از یک سلامت شخصی مناسبی برخوردار هستند و شعار مبارزه با فساد آنها دیگر خنده‌دار و کاریکاتوری نیست در صورتی که جریان مقابل وقتی شعار مبارزه با فساد سر میدهد میبینیم که با علمکرد شخصی و اداری آنها جور در نمی‌آید.

وی بابیان اینکه در چند روز باقیمانده تا انتخابات فرصت تبین میدانی را ما نباید از دست بدهیم تاکید کرد: از آنجایی که هم پیروز اخلاقی و هم صداقتی مناظره سوم حتما کاندیداهای جریان انقلاب بودند و این در حالی است که عملکرد شفاف صادقانه و مثبت و مردم محور در گذشته دارند و همچنین کوچکترین سندی برعلیه سلامت فردی و علمکردی‌ انها وجود ندارد در زمان باقیمانده باید فرصت را برای تبین یک چنین اتفاقی برنامه ریزی کنیم.

حیدری در ادامه افزود: از حداکثر ظرفیت فضای مجازی و تبلیغات رسانه‌ای استفاده شده و به نظر می‌رسد که حالا زمان تبین فرد فرد و چهره به چهره و حضور در شهرها روستاها و بخش‌های مختلف است، یعنی از هر امکانی که وجود دارد باید از ظرفیت چهره‌ به چهره و سینه به سینه و دلی استفاده شود برای اینکه بخش زیادی از مردم ما در شهرستانها و روستاها و حاشیه شهرها وجود دارند که نوع نگاهشان، نگاه ارزش محور، انقلابی محور و خدمت محور است.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: اگر ادبیات کاندیداهای جریان انقلاب با حرف‌ها و شعارها به درستی به شکل چهره به چهره منتقل شود بدون تردید پیروزی انتخاباتی با جریان انقلاب خواهد بود. توده مردم ما مردم سالم، زحمتکش و طرفدار مبانی انقلاب هستند و توده مردم ما با شبهه افکنی‌های رسانه‌ای و جنجال‌های تبلیغاتی و نمایش شعارهای کاریکاتوری دیگر نظر خود را عوض نمیکنند و رای انها متفاوت نمی‌شود. پس باید از این فرصت باقیمانده در جهت تبین این فضا استفاده کنیم و ان‌شاءالله خداوند هم کمک می‌کند و نتیجه مناسب نصیب مردم می‌شود.

ارسال نظر: