بذرپاش در نشست حامیان رئیسی:

دولتی‌ها پاسخ دهند پورسانت هواپیماهای ایرباس را چه کسی گرفته؟/ مردم با نگاه اشرافی‌گری مشکل دارند

کدخبر: 2097278

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم با نگاه اشرافی‌گری مشکل دارند، به تلاش دولت برای پولی کردن تحصیل در مدارس کشور اشاره کرد و گفت: دولتی‌ها پاسخ دهند پورسانت هواپیماهای ایرباس را چه کسی گرفته است؟

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: مهرداد بذرپاش عصر امروز در نشست حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در ستاد دانشجویی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان سمنان اظهار داشت: ملت ایران قرار است در جمعه این هفته تصمیم بزرگی بگیرد.

وی با بیان اینکه باید برای مردم روشنگری شود که چه چیزی در انتظار کشور در آینده خواهد بود عنوان کرد: مردم در روز جمعه بین "آدرس غلط و دروغ " و "صداقت و درستی " انتخاب می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس نهم افزود: دولت یازدهم چهار سال به جای اینکه جوانان این مرزوبوم را سر کار ببرد؛ ملت را سر کار گذاشت و این همان آدرس غلط دادن به مردم است.

بذرپاش با اشاره به اینکه دروغ در مسئولیت اجتماعی گناهی بزرگ است عنوان کرد: برخی افراد سرنوشت کشور را به اشتباه به مردم نشان می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه جمعه این هفته مردم می‌خواهند میان مدیریت شاه سلطان حسینی که مبتنی بر آدرس غلط به مردم بوده و مدیری امیرکبیری که مبتنی بر تلاش برای حل مشکلات مردم است یکی را انتخاب کنند عنوان کرد: روز جمعه مردم بین راه و بی راهه یکی را انتخاب می‌کنند و امروز وظیفه ماست که هرچه بیشتر راه و بی راهه را به مردم نشان دهیم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سند 2030 و برجام تنها بخشی از اهمال دولت در حفاظت از منافع ملی است خاطرنشان کرد: در قرارداد کرسنت ایران متعهد به فروش 25 ساله گاز با قیمت بسیار ارزان و یک هفتم قیمت همان سال انعقاد قرارداد شد که این همه به معنی بخشش ذخایر کشور با قیمت تقریباً مجانی به بیگانگان بود.

بذرپاش با بیان اینکه قرارداد ایرباس که دولت این همه به آن می‌نازد؛ ربطی به برجام نداشته و به صورت اجاره به شرط تملیک خریداری شده است تصریح کرد: بر خلاف ادعای دولتی‌ها ما با خرید هواپیمای جدید مخالف نیستیم؛ اما دولت بیاید و پاسخ دهد که پورسانت خریداری هواپیماهای ایرباس را چه کسی گرفته است؟

وی با بیان اینکه دولت در زمان مجلس نهم یازدهم به دنبال پولی کردن مدارس بود اضافه کرد: مردم در سال 58 به قانون اساسی رأی دادند که بر اساس آن تحصیل در مدارس کشور رایگان است و دولت می‌خواست آن را زیر پا بگذارد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه مردم با نگاه اشرافی گری دولت مشکل دارند تصریح کرد: خوب است دولت پاسخ دهد که پنج هزار میلیارد تومان اعتبار برای اداره مدارس کجا هزینه می‌شود که به دنبال پولی کردن مدارس بود.

بذرپاش با اشاره به ایستادگی مجلس نهم در برابر دولت برای جلوگیری از پولی شدن مدارس تصریح کرد: اگر مجلس نهم جلوی این موضوع را نمی‌گرفت؛ امروز 60 درصد مدارس کشور به صورت پولی و غیر رایگان اداره می‌شد.

وی خطاب به روحانی گفت: شما خودت آخر "لوله کردن محرومان " هستی. چگونه به دیگران تهمت می‌زنی؟

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان دولت فعلی در 28 سال گذشته به صورت مستقیم یا غیر مستقیم و حتی در زمان رئیس دولت نهم و دهم، تمام یا بخشی از مدیریت کشور را در دست داشته و در آن نقش آفرینی می‌کنند تصریح کرد: اکنون این افراد طوری درباره شرایط کشور در دولت‌های پیشین حرف می‌زنند که گویا تازه از آمریکا آمده‌اند و در گذشته عده‌ای دیگر کشور را اداره کردند.

بذرپاش با اشاره به ادعای روحانی مبنی بر دیوار کشیدن پیاده‌روها در صورت پیروزی رئیسی یا قالیباف، این حرف‌ها را تکراری و توهین به شعور ملت ایران توصیف کرد و افزود: تمام پرونده‌های روی میز روحانی در گذشته، مربوط به مدیریت آشوب بوده است و امروز بهتان می‌زنند؛ اما ملت ایران روز جمعه دست به کار بزرگی می‌زند و انتخاب خود را انجام می‌دهد.

ارسال نظر: