علیرضا زاکانی:

تجربه گذشته نشان داده هر زمانی وحدت داشتیم پیروزی با ما بوده/ حرکت بسیار زیبا و دقیق قالیباف حکایت از یک خودگذشتگی داشت

کدخبر: 2097362

نماینده سابق مجلس گفت: حرکت بسیار زیبا و دقیق آقای دکتر قالیباف حکایت از یک خودگذشتگی داشت که ماحصل آن در یک بصیرت و دقت و تیزبینی استوار بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علیرضا زاکانی، نماینده سابق مجلس در گفتگو با فارس با اشاره به کناره‌گیری محمدباقر قالیباف از انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به نفع آقای رئیسی اظهار داشت: تجربه گذشته نشان داد که هر زمانی با یکدیگر وحدت داشتیم و کنار یکدیگر بودیم و با انسجام به ارزش‌های انقلاب تأکید می‌کردیم موفق و پیروز بودیم و هرکجا که شکاف در بین جبهه انقلاب حاکم بود ما ضربه خوردیم.

وی در ادامه تأکید کرد: این حرکت بسیار زیبا و دقیق آقای دکتر قالیباف حکایت از یک خودگذشتگی داشت که ماحصل آن در یک بصیرت و دقت و تیزبینی استوار بود.

نماینده سابق مجلس افزود: با توجه به تجربه گذشته و با دقت نظر بر ضرورت تغییر وضع موجود و خطراتی که از جانب آن ملت رشید ایران و انقلاب اسلامی را در معرض خطر قرار می‌دهد این راه اتحاد برای تغییر را انتخاب کردند که راه بسیار شایسته و خوبی است.

زاکانی خاطرنشان کرد: ما امیدواریم که ان‌شاءالله در پرتو این حرکت بسیار زیبایی که صورت گرفت، شاهد این باشیم که آنچه امروز زیبنده ایران اسلامی و آنچه امروز در قِبَل مردم عزیزمان در رنج و عذاب هستند اینها از این کشور رخت ببندند و ما شاهد این باشیم که این تغییر بزرگ در انتخابات و این توجه و پیگیری برای تقویت آقای رئیسی به سرانجام برسد و ان‌شاءالله پیروز باشیم تا بتوانیم خدمت و شایستگی را جایگزین قدرت‌طلبی برخی از آقایان کنیم.

ارسال نظر: