بیانیه مجلس خبرگان رهبری:

۲۹ اردیبهشت موعد حماسه‌آفرینى دیگرى نزدیک مى‏‌شود/ نامزدهای ریاست جمهوری مصالح عالی نظام را مدنظر قرار دهند

کدخبر: 2097425

مجلس خبرگان رهبرى به مناسبت انتخابات ریاست جمهورى‏ و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مجلس خبرگان رهبرى به مناسبت انتخابات ریاست جمهورى‏ و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیانیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: 29 اردیبهشت فرا می‌‏رسد و موعد حماسه‌آفرینى دیگرى نزدیک مى‏‌شود. مردم قهرمان ایران که با «حضور فعال» و «مشارکت جدّىِ» خود در انتخابات، بارها صحنه‏‌هاى عزت و عظمت آفریده و آگاهى و مسئولیت‏‌شناسى خود را آشکار نموده است، هم اینک نیز براى انجام رسالت دینى، انقلابى و ملى خود به صحنه‏ مى‏آید تا با شور و شعور، انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار کند.

این بیانیه منی‌افزاید:29 اردیبهشت، روز عمل به وصیت مؤکَّد بنیانگذار جمهورى اسلامى حضرت امام خمینى‏(ره) است که‏ پیوسته بر شرکت در انتخابات سفارش می‌‏کردند و آن را وظیفه شرعى آحاد ملت می‌دانستند.

در این بیانیه تاکید شده است: 29 اردیبهشت، روز تجدید عهد با شهیدان والا مقام انقلاب اسلامى در پاى صندوق‏‌هاى رأى است و در این روز، مردم عزیز ما نشان می‌دهند که در راه حفظ و حراست از نظام اسلامى، هم چنان مصمّم، با نشاط و متحدّند و همانگونه که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‏‌اى(مدظله العالى) تأکید فرموده‏‌اند، انتخابات را با «حضور حداکثرى» به صحنه دیگرى از مقاومت و پایدارى در برابر دشمنان کینه‌‏توز، تبدیل می‌کنند.

این بیانیه افزوده است: مجلس خبرگان رهبرى، با تقدیر و سپاس از عموم ملت رشید ایران که خود را براى «حضورى آگاهانه» و دشمن‏‌شکن آماده ساخته است با تأکید بر رعایت اخلاق سیاسى و حق‌‏الناس از سوى کاندیداهاى محترم و هواداران آنها از همگان دعوت می‌کند تا با بینش و بصیرت و در نظر گرفتن توانایی‌ها و سوابق کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به کاندیدایى که در «تعهد به مبانى و ارزش‏هاى اسلامى»، «التزام به قانون اساسى» و اصل مترقى ولایت ‏فقیه، درایت و مدیریت و نیز داشتن روحیه انقلابی از شایستگى بیشترى برخوردار است، رأى دهند تا به خواست خداوند متعال، رئیس جمهور آینده با رأیى بالا، از پشتوانه قوى‏ترى برای حل مشکلات کشور برخوردار بوده و نیز نمایندگان منتخب شوراهای اسلامی در آبادانی شهر و روستا، توفیق بیشترى یابند.

در انتهای این بیانیه تاکید شده است: این مجلس همچنین به طور ویژه از نامزدهای محترم ریاست جمهوری می‌خواهد با در نظرگرفتن مصالح عالی نظام، حفظ عزت، استقلال، امنیت و آرامش کشور و پرهیز از تنش و اختلاف، رفع مشکلات اقتصادی کشور و مسائل معیشتی مردم را با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی در اولویت قرار داده و با برنامه‌ریزی دقیق در راستای ایجاد اشتغال، افزایش تولید، رفع رکود، بیکاری، گرانی و کاهش فاصله طبقاتی گام بردارند.

ارسال نظر: