پایان فیلمبرداری "فرمانده" در سالگرد شهادت فرمانده

کدخبر: 2097448

در سالگرد شهادت حاج محمد ناظری که نقش فرمانده را در سه فصل پیشین این مستند مسابقه ایفا می‌کرد، فیلمبردای فصل چهارم مستند مسابقه فرماند در استان سیستان و بلوچستان پایان یافت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فیلمبرداری فصل چهارم مستند مسابقه‌ی فرمانده در سالروز شهادت حاج محمد ناظری که پیش از این نقش فرمانده را در این مستند ایفا می‌کرد، به اتمام رسید. به همین مناسبت مهدی ماهان ضمن اعلام خبر پایان فیلمبرداری فصل چهارم مستند مسابقه فرمانده تصیح کرد: فصل چهارم مستند مسابقه فرمانده در قالب نیروی زمینی و در جغرافیایی بسیار وسیع تر از فصل های قبلی این مجموعه ساخته شده است.در فصل های قبلی مستند در یک جزیره یا یک محدوه چند کیلومتری فیلم برداری می شد اما فرمانده چهار در سیستان و بلوچستان چند هزار کیلومتری فیلم برداری شده است.

کارگردان فرمانده 4 افزود: در این فصل از بین هزاران نفری که ثبت نام کرده بودند سیصد نفر انتخاب شدند و از بین این سیصد نفر در مرحله انتخابی که در تهران برگزار شد پازنده نفر برگزیده شدند و تحت آموزش های چتر بازی و مسائل مربوط به عدوات زرهی مانند نفر بر قرار گرفتند. و از پانزده نفر باقی مانده هم پنج نفر حذف شدند و ده نفر اصلی مسابقه مشخص شدند.

ماهان تا کید کرد: فرمانده 4 از نظر تجهیزات نظامی و پشتیبانی از فصل های قبلی بسیار وسیع تر خواهد بود؛ و همینطور از نظر کیفی و فنی فرمانده 4 پیشرفت چشمگیری داشته است. مردم در فرمانده 4 صحنه های جدید ، متفاوت و هیجان انگیز تری خواهد دید.در این فصل فرمانده بخش هایی مانند تیر اندازی، جنگ شهری، عملیات آب خاکی، گریم و استتارشهری و عملیات ردیابی و شناسیایی وجود دارد همچنین مخاطبان فرمانده در فصل چهارم منتظر یک فینال متفاوت و بسیار هیجان انگیز باشند.

فصل چهارم مستند مسابقه فرمانده به تهیه کنندگی حسین افشار و کارگردانی مهدی ماهان، مهدی جبین شناس و امین کفاش زاده در خانه مستند انقلاب اسلامی تولید شده است و با پایان مراحل تصویر برداری بزودی وارد مراحل تدوین خواهد شد.

گفتنی است این مجموعه‌ی پرطرفدار که در سه فصل پیشین قشر وسیعی از جوانان را به خود جلب کرده بود، در تعطیلات عید نوروز آینده از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌گردد.

ارسال نظر: