کوثری:

همه آرای قالیباف برای رئیسی است/ مردم دیگر روحانی را نمی‌خواهند/ پیروزی جریان انقلاب قطعی است

کدخبر: 2097459

نماینده پیشین مردم تهران در مجلس گفت: آقای روحانی بسیار عصبانی است و این عصبانیت در کلام ایشان مشخص است؛ وی باید متوجه باشد که مردم دیگر او را نمی‌خواهند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اسماعیل کوثری نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم ، ائتلاف قالیباف در کناره‌گیری به نفع ابراهیم رئیسی برای انتخابات ریاست‌جمهوری را حرکتی ایثارگرانه توصیف کرد و گفت: اینکه آقای قالیباف به این نتیجه رسید که به دلایل پیشبرد اهداف نیروهای انقلاب، انصراف بدهد و از آقای رئیسی حمایت کند،‌ یک اتفاق بی‌بدیل بود و بی‌بدیل‌تر از آن هم این بود که ایشان به همه ستادها اعلام کرده که در جهت حمایت آقای رئیسی تلاش کنند.

وی افزود: حرکتی که باید در سال 92 انجام می‌شد، اکنون اجرا شده و قطعاً نتیجه آن پیروزی جبهه انقلاب خواهد بود و دولت دروغ آقای روحانی در همین 4 سال متوقف خواهد شد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه موج این حرکت آن قدر عظیم بوده که امروز دیدم رسانه‌های اصلاح‌طلب سر درگم شده بودند و در تحلیلی عجیب گفته بودند که آرای قالیباف به سمت روحانی خواهد رفت، اظهار داشت: به هر حال دروغ گفتن که هنر نیست، معتقدم حرکت آقای قالیباف بسیار دلسوزانه و در جهت پیروزی نیروهای انقلاب بوده و مطمئنا با حمایت مردم نیز این اتفاق خواهد افتاد. حرف زدن خرج ندارد و ایرادی ندارد، خودشان بگویند و خودشان هم بشنوند.

کوثری ادامه داد: بیش از 80 درصد آرای آقای قالیباف به سمت آرای آقای رئیسی خواهد رفت و تلاش نیروهای انقلاب بر این باشد که 20 درصد را هم با روشنگری و اعلام فریب‌کاری‌های دولت محرمانه آقای روحانی آن را هم جذب کنند.

وی با بیان اینکه کاهش مقبولیت آقای روحانی این روزها در میدان عمل مشخص است، اظهار داشت: آقای روحانی دروغ گفته و مردم هم متوجه این دروغ‌ها شده‌اند و شخص آقای روحانی و تیمش متوجه این مسئله شده‌اند و برای همین هر چه دل‌شان می‌خواهند، آن هم بدون توجه به مسائل امنیتی به زبان می‌آورند و اسباب شادی دشمنان را فراهم می‌آورند.

نماینده پیشین مردم تهران در مجلس تصریح کرد: آقای روحانی بسیار عصبانی است و این عصبانیت در کلام ایشان مشخص است؛ اشکال ندارد ایشان باید متوجه باشند که مردم دیگر او را نمی‌خواهند، مردم معتقدند هر وقت جلوی ضرر را بگیرند منفعت است و این ایده در 29 اردیبهشت عملی خواهد شد. آقای روحانی خودش برود با کدخدا مشکلاتش را حل کند، مردم مشکلات‌شان را خودشان و با عنایت به ظرفیت‌های درونی حل خواهند کرد.

ارسال نظر: