کریمی‌قدوسی:

آرای "قالیباف" قطعا به سبد آرای "رئیسی" روانه می‌شود/ رئیسی "پیروز" انتخابات است

کدخبر: 2097460

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: با کناره‌گیری قالیباف از عرصه انتخابات آرای وی قطعا به سبد رای روحانی ریخته نمی‌شود و قطعاً رئیسی پیروز انتخابات خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، جواد کریمی‌قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم ، با اشاره به کناره‌گیری محمدباقر قالیباف از صحنه انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به نفع رئیسی، گفت: این اقدام آقای قالیباف حرکتی قابل تقدیر بود که در جهت تقویت نیروهای انقلاب است.

وی با بیان اینکه با کناره‌گیری قالیباف قطعاً آرای وی به سمت سبد رأی حجت‌الاسلام رئیسی روانه می‌شود، ادامه داد: با ایثاری که آقای قالیباف روز گذشته انجام داد، قطعاً حجت‌الاسلام رئیسی که یکی از نیروهای ارزشی و انقلابی کشور است، پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری خواهد بود.

نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: ‌امروز حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی یکی از نامزدهای ریاست‌جمهوری که دولتش دولت کار و کرامت نامگذاری شده، با تفکر انقلابی آمده تا به مشکلات مردم که عمده آن در حوزه اقتصادی است بپردازد.

کریمی‌قدوسی خاطرنشان کرد: حضور حجت‌الاسلام رئیسی در عرصه انتخابات وحدت خاص و عمیقی بین نیروهای جریان انقلاب ایجاد کرده است.

ارسال نظر: