جوکار در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

تکرار دولت قبل، منافع ملی مردم را به خطر می‌اندازد

کدخبر: 2097466

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور انقلابی و جهادی نخبگان و شخصیت های معتبر در جامعه اظهار داشت: این عزیزان باید در بطن جامعه حاضر شده و از کاندیدای انقلابی و اصلح حمایت لازم را داشته باشند، امروز در شرایطی قرار داریم که نباید وضعیت چهارسال گذشته بار دیگر تکرار شود.

محمد صالح جوکار نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین » در خصوص اقدام محمد باقر قالیباف و کناره گیری این کاندیدا به نفع حجت الاسلام رئیسی دیگر کاندیدای جریان انقلاب در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری اظهار داشت: اقدام آقای قالیباف نماد یک اقدام و عمل انقلابی بود آقای قالیباف بر اساس تدبیری که کردند به نفع آقای رئیسی اعلام کناره‌گیری کرد که چنین اقدامی در شرایطی که یک کاندیدا در اوج اقتدار باشد نشان دهنده اوج ایثار است که البته از آقای قالیباف عمل و اقدام دیگری نیز انتظار نمی‌رفت.

جوکار با بیان اینکه امروزه همه کسانی که در جامعه قدری اعتبار دارند باید در انتخابات و به خصوص در عرصه تبلیغات حاضر شوند و به معرفی کاندیدای انقلابی در میان اقشار مختلف بپردازند گفت: علت این مسئله هم به آنجایی برمی‌گردد که نخبگان و بسیاری از اشخاص معتبر برای مردم حکم منبع و الگو را دارند و با توجه به این موضوه و اینکه مردم نیز از این افراد پذیرش نسبتا بالایی دارند می‌توانند با روشنگری آرای مردم را به سوی نماینده اصلح هدایت کنند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور انقلابی و جهادی نخبگان و شخصیت های معتبر در جامعه اظهار داشت: این عزیزان باید در بطن جامعه حاضر شده و از کاندیدای انقلابی و اصلح حمایت لازم را داشته باشند. امروز در شرایطی قرار داریم که نباید وضعیت چهارسال گذشته بار دیگر تکرار شود و این در حالی است که جریان انقلاب به یک تحول جدی و اساسی در کشور معتقد است.

وی در ادامه افزود: این تکرار به طور مسلم منافع ملی را به خطر می‌اندازد. در نتیجه نخبگان باید این احساس تکلیف را بر روی دوش خود حس کنند که به طور جدی، انقلابی و جهادی وارد عرصه انتخابات شوند. آنها باید مردم را تشویق و ترغیب کنند تا به کاندیدای اصلح و انقلابی رای دهند که در نهایت هم بتوانیم ارزش‌های انقلاب را حفظ کنیم و هم یک تحول اساسی و جدی ایجاد کنیم.

جوکار با بیان اینکه اگر کسی بتواند شرکت کند و در عرصه تبلیغات و انتخابات کوتاهی کند بداند در آینده در هر هزینه‌ای که به ملت و انقلاب تحمیل شود شریک است تاکید کرد: امیدوارم با فضایی که در کشور حاکم است به امید خدا حماسه جدیدی را در راه داشته باشیم و مردم تحولی را خلق کنند. در این صورت در 1400 می‌توانیم خوشحال باشیم و حلاوت و شیرینی خدوت گذاری توسط انقلابیون و خادمان واقعی مردم را احساس کنیم.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: در همین راستا تبلیغ چهره به چهره خیلی موثر است. این نو تبلیغ را می‌توان در همه عرصه‌ها و اقشار عملیاتی کرد به طوری که از خانواده و همسایگان شروع میشود و به آشنایان و افراد مختلف جامعه میرسد که خیلی موثر است.

ارسال نظر: