آصفری در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

مردم از اقدامات ظالمانه‌ چهارساله روحانی ناراضی هستند/ همه کسانی که دلشان برای کشور می‌سوزد چهره به چهره مردم را آگاه کنند

کدخبر: 2097485

این نماینده سابق مجلس اظهار داشت: اعتقاد دارم امروز باید نخبگان جامعه و همه کسانی که دلشان برای کشور، جوانان و آینده کشور می‌سوزد چهره به چهره مردم را آگاه کنند تا ان‌شاءالله به حول و قوه الهی پیروزی بسیار مقتدرانه برای جبهه نیروهای انقلاب به دست بیاید.

محمد حسن آصفری نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین »، با بیان اینکه من اعتقاد دارم مردم به درستی احساس کرده‌اند که باید تغییری در وضع موجود ایجاد شود اظهار داشت: حضورهای چند ده هزار نفری امروز مردم در استان‌ها و شهرستان‌ها در استقبال از نامزد انقلابی جناب آقای رئیسی نشان از این است که از وضع موجود گلایه‌مند و ناراضی هستند.

آصفری خاطرنشان کرد: مردم از اقدامات ظالمانه‌ای که در چهارسال گذشته انجام شده، از اینکه دولت نه کارنامه درخشانی در سیاست خارجه داشته و نه کارنامه خوبی در بحث مسائل اقتصادی، ناراضی هستند و شرایط فعلی گویای این است که همه صحبت‌های که دولت تا به حال داشته تو خالی بوده و کاری در این خصوص انجام نگرفته است.

وی اظهار داشت: امروز وقتی در بحث قاچاق کالا شرایط را نگاه می‌کنیم می‌بینیم در سه سال گذشته نه تنها کاهش نداشته بلکه رشد هم داشته و امروز 21 میلیارد دلار واردات کالای قاچاق در کشور انجام می‌شود همچنین براساس گزارش صندوق بین‌المللی پول در موضوع اقتصاد رتبه ایران 51 درصد کاهش پیدا کرده است، اینها همان شعارهایی است که دولت در بحث‌های انتخاباتی مطرح می‌کرد.

این نماینده سابق مجلس با اشاره به شرایط بد صنایع و کارخانه‌ها در کشور اظهار داشت: ما روز به روز شاهد تعطیلی صنایع خود و بیکاری تعدادی از کارگران هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در بحث سیاست خارجه هم دولت نتوانسته براساس مصلحت نظام جمهوری اسلامی گام درستی بردارد اظهار داشت: مردم همه اینها را به درستی می‌بینند و به اعتقاد من نخبگان جامعه باید اینها را برای مردم تبین و مطرح کنند تا این دولتی که الان دوباره شعار صد روزه می‌دهد تکرار نشود.

آصفری با بیان اینکه اگر مردم یکبار دیگر به آقای روحانی اعتماد کنند به معنای عقب راندن کشور برای چهار سال دیگر است اظهار داشت: ما نه تنها به دنبال عقبگرد نیستیم بلکه می‌خواهیم پیشرفت کنیم.

وی اظهار داشت: انتظار این بود که آقای روحانی در مناظره هفته گذشته در مورد شعارهایی که پیش از این داده بودند جواب دهند اما آقای روحانی در مناظره‌ها پاسخی به این مسائل نداد.

این نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه روحانی امروز باید به جای هنجارشکنی و فرافکنی کند پاسخی برای کارنامه خود داشته باشد اظهار داشت: اعتقاد دارم امروز باید نخبگان جامعه و همه کسانی که دلشان برای کشور، جوانان و آینده کشور می‌سوزد چهره به چهره مردم را آگاه کنند، در دیگر زمان پوستر و بنر گذشته و امروز باید برای آگاه‌سازی نفر به نفر مردم گام بردارند و آنها را آگاه کنند تا ان‌شاءالله به حول و قوه الهی پیروزی بسیار مقتدرانه برای جبهه نیروهای انقلاب به دست بیاید.

وی با اشاره به اینکه امروز آقای روحانی ستاد‌های خود را فعال کرده و پول‌های هنگفتی را در میان جامعه سرازیر کرده‌اند اظهار داشت: سوال اینجاست آنهایی که دیروز اعتقادی به یارانه نداشتند مشخص نیست چگونه در شب انتخابات صحبت افزایش یارانه‌ها را می‌کنند و می‌‌خواهند یارانه آنهایی که قطع کرده‌اند را دوباره پرداخت کنند.

آصفری اظهار داشت: از دیگر رفتارهای اشتباهی که آقای روحانی از خود نشان می‌دهد این است که از طرفی طرح آقای قالیباف را رد می‌کنند و می‌گویند نمی‌توانیم این تعداد کارآفرینی را داشته باشیم و از طرف دیگر امروز صحبت از سامانه کاریابی می‌کنند.

این نماینده سابق مجلس خاطر نشان کرد: رفتار اخیر دولت نشان می‌دهد که اگر آنها اراده‌ای برای کار کردن داشته باشد منابع پولی و اعتباری آن در کشور وجود دارد پس نشان از این است که نخواسته‌اند کاری انجام دهند، دلیل این نخواستن هم این است که دولت خسته و فرتوت است.

وی در پایان اظهار داشت: اعضای خسته و فرتوت دولت به جای اینکه بخواهد دولت را به عنوان پایگاهی برای کار و اشتغال مردم و برای رفع معضل گرانی و رکود محسوب کنند، آن را حیات خلوتی برای احزاب سیاسی و جولانگاه برنامه‌های سیاسی خود قلمداد کرده‌اند.

ارسال نظر: