علیرضا زاکانی عنوان کرد:

سه شب قدر جوانان مومن انقلابی برای تعیین سرنوشت انقلاب/ استراحت و توقف ممنوع تا شرمنده شهدا نشویم

کدخبر: 2097487

نماینده سابق مجلس خطاب به جوانان نوشت: امشب و فرداشب ـ که فرصت قانونی تبلیغات عمومی است ـ توقف ممنوع است؛ نباید کسی در خانه اش بماند و استراحت کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس طی یادداشتی نوشت: بدانید که تمرین خودسازی و آماده شدن برای عبادت در ماه مبارک رمضان از امشب آغاز می‌شود. دو شب اول یعنی امشب و فرداشب ـ که فرصت قانونی تبلیغات عمومی است ـ توقف ممنوع است؛ نباید کسی در خانه اش بماند و استراحت کند؛ شب آخر هم فرصت ارتباط تلفنی و پیامکی با دوستان و آشنایان و اعضای دور و نزدیک خانواده است و روز انتخابات هم روز مراقبت و تیزبینی است.

متن یادداشت بدین شرح است: سم الله الرحمن الرحیم قلْ إِنَّمَا أَعِظُکُمْ بِوَاحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَفُرَادَى جوانان مومن و انقلابی ایران عزیز!

از امشب تا پایان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، تنها سه شبانه روز یعنی حدود 72 ساعت باقی مانده است. با استعانت از روح بلند 72 شهید کربلا و توسل به امام سوم حضرت سیدالشهدا (ع) این 72 ساعت و این سه شب را چون سه شب قدر احیا بگیرید و سرنوشت انقلاب و کشور اسلامی مان را خود رقم بزنید و به وضع اسفبار موجود خاتمه دهید: «ان الله لایغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم» بدانید که تمرین خودسازی و آماده شدن برای عبادت در ماه مبارک رمضان از امشب آغاز می‌شود. دو شب اول یعنی امشب و فرداشب ـ که فرصت قانونی تبلیغات عمومی است ـ توقف ممنوع است؛ نباید کسی در خانه اش بماند و استراحت کند؛ شب آخر هم فرصت ارتباط تلفنی و پیامکی با دوستان و آشنایان و اعضای دور و نزدیک خانواده است و روز انتخابات هم روز #مراقبت و تیزبینی است. امشب و فردا باید روستاییان عزیز و به خصوص مردم شریف و رنج کشیده حاشیه شهرهای بزرگ از جمله تهران ـ که از بدعملی دولتمردان خسته و مغرور، از حضور در انتخابات مایوس و ناامید شده اند ـ به امکان تغییر بزرگ در وضع موجود مطمئن شوند؛ نسبت به عواقب ناگوار تمدید ناکارآمدی، رکود و بیکاری و خطرات تکرار اشرافیت و کاسبی دولتی توجیه شوند و با شما به پای صندوقهای رای بیایند و به دولت کار و کرامت سید ابراهیم رئیسی رای دهند. در دفاع مقدس بچه رزمنده ها و همرزمان همت، صنیع خانی، عبدالله نوریان، علی توکلی، امیر عرب و دیگر ستارگان آسمان ایثار و مجاهدت، "قو علی خدمتک جوارحی" زمزمه می کردند تا بتوانند آخرین توان و نفس خود را هم در راه حق فدا کنند؛ قالیباف آبروی خود را داد و ما اگر زبان و قدممان را وقف این کار نکنیم شرمنده شهدا خواهیم شد؛ هیهات! و کان حقا علینا نصرالمومنین کمترین فرزند ایران اسلامی علیرضا زاکانی 26 اردیبهشت 1396

ارسال نظر: