سلیمانی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

عوام فریبی از مهمترین ویژگی‌های دولت یازدهم است

کدخبر: 2097498

نماینده مردم تهران در دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: عوام فریبی از مهمترین ویژگیهای دولت یازدهم است و این را می توان در مسئله وصل مجدد یارانه قطع شدگان به عینه مشاهده کرد.

محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با « نسیم آنلاین » اظهار کرد: مردم از دولت ها عمل و کار خوب می خواهند نه اینکه اول یک حرف را مطرح کرده و سپس همان را نقض کنند.

وی ادامه داد: عوام فریبی از مهمترین ویژگیهای دولت یازدهم است و این را می توان در مسئله وصل مجدد یارانه قطع شدگان به عینه مشاهده کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این دولت همان طور که به راحتی یارانه مردم را قطع کرد به همین سادگی هم آن را پرداخت می کند زیرا می خواهد مردم را فریب بدهد و درچنین بزنگاهی این مردم ما هستند که باید هوشیار و آگاه باشند.

وی تاکید کرد: اقدامات این چنینی تاثیرات منفی به دنبال دارد و مردم ما قطعا به حسن روحانی رای نخواهند داد.

سلیمانی تصریح کرد: حرکات این چنینی نشان دهنده ترس از عدم موفقیت در انتخابات است و اگر روحانی احتمال می داد، موفق می شود این کار را انجام نمی داد.

وی با اشاره به حجت الاسلام رییسی عنوان کرد: حجت الاسلام رییسی به هر شهری که وارد شده، قیامت برپا می شود و طرفداران زیادی داد و دولت یازدهم این امر را به خوبی می داند به همین دلیل دست به اقدامات نابخردانه می زند.

ارسال نظر: