سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

پرداخت یارانه از سوی دولت یک سوءاستفاده تبلیغاتی است

کدخبر: 2097504

سجادی اظهار داشت: اقدامات دولت مبنی بر پرداخت مجدد یارانه قطع شدگان تنها یک کار تبلیغاتی و انتخاباتی است و به نظر می رسد این دولت در حال سوءاستفاده از فضای انتخابات است.

کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین » اظهار کرد: اینکه اقدامات خود را درست جلوه داده و در آستانه انتخابات برای کسب رای بیشتر از هر موضوعی به نفع خود استفاده می کنیم بسیار عمل زشت و هنجارشکنانه‌ای است.

وی ادامه داد: اقدامات دولت مبنی بر پرداخت مجدد یارانه قطع شدگان تنها یک کار تبلیغاتی و انتخاباتی است و به نظر می رسد این دولت در حال سوءاستفاده از فضای انتخابات است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با طرح این پرسش که آیا اقداماتی از این دست توهین به شان این ملت نیست، افزود: به نظر می رسد رفتارهای این چنینی تاثیر عکس داشته باشد زیرا مردم ما آگاه و بصیر هستند و فریب این ریاکاری ها را نمی خورند.

وی با اشاره به اینکه عده ای تعهد دارند از روحانی حمایت کنند اما حساب آنها از حساب مردم جداست، گفت: این کار دولت عجیب بوده و اصلا مورد تعجب همگان است که چرا وقتی روحانی و دولت وی از یارانه ها انتقاد می کنند دوباره نسب به وصل مجدد آن اقدام کنند.

سجادی بیان کرد: اگرچه ممکن است نظرسنجی ها رای بالای روحانی را نشان دهد اما بیشترین آرا منفی متعلق به وی است و شک نکنید که اگر روحانی می دانست رای می آورد اینگونه از بیت المال برای فریب و خرید آرای مردم هزینه نمی کرد.

ارسال نظر: