عبدالملکی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

حامیان جریان انقلاب به جای فضای مجازی در گفتگوی چهره‌به‌چهره شرایط را برای مردم تشریح کنند

کدخبر: 2097505

استاد دانشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: بخش زیادی از مردم در فضای مجازی نبوده و در جریان واقعیات نیستند و بهتر این است که حامیان جریان انقلاب وارد تبلیغ چهره‌به‌چهره شده و در اماکنی که احساس می‌کنند مردم آگاهی کافی ندارند حضور پیدا کرده و شرایط را تشریح کنند.

حجت الله عبدالملکی این کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین » با اشاره به تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری دوزادهم با بیان اینکه حرف و برنامه‌های کاندیدای جبهه‌ی انقلاب در چهارچوب برنامه‌ی انقلاب اسلامی است که منجر به افزایش رفاه مادی و سعادت مردم می‌شود. در واقع این برنامه‌ها چون برآمده از اسلام و قانون هستند خودبه‌خود سبب پیشرفت جامعه شده و رفاه مادی و معنوی در کنار هم پیشرفت می‌کنند.

این کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه شوربختانه پیام کاندیدای انقلاب به طور کامل به همه نرسیده است، افزود: براساس ارزیابی و برآوردی ها اگر پیام این فرد که نماینده‌ی جبهه‌ی انقلاب است به همه‌ی مردم برسد 85 درصد آراء را به خود اختصاص خواهد داد. اما موضوع این است که بخش بسیاری از مردم آگاه نشده و از سوی دیگر جریان مقابل متاسفانه با بی‌اخلاقی‌، ضمن تحریف این پیام و دروغ‌پردازی به رقیب‌هراسی نیز می پردازد.

وی با بیان اینکه جریان رقیب جبهه انقلاب، ترس و وحشتی در دل مردم به‌وجود می‌آورد که اگر این فرد بیاید آزادی‌ها خواهد گرفت، تصریح کرد: به هرروی بخشی از مردم که ساده‌دل هستند این حرف‌های نادرست را قبول می‌کنند و تنها کاری که در این مورد می‌توان انجام داد اطلاع‌رسانی درست است. یعنی ایده‌ها و برنامه‌ها دقیقا به آگاهی مردم برسد تا مردم بدانند که حرف جریان مقابل دروغ و بی‌اخلاقی است.

عبدالملکی با بیان اینکه هم اکنون فرصت‌های رسانه‌ای تمام شده است و برنامه‌ی تلویزیونی که با بیننده باشد دیگر نداریم و ناچاریم از دیگر رسانه‌ها استفاده کنیم، تصریح کرد: بخش زیادی از مردم در فضای مجازی نبوده و در جریان واقعیات نیستند و بهتر این است که حامیان جریان انقلاب وارد تبلیغ چهره به چهره شده و در اماکنی که احساس می‌کنند مردم آگاهی کافی ندارند حضور پیدا کرده وشرایط را توضیح دهند.

این استاد دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه افراد بسیار زیادی باید وارد گفتگوی چهره به چهره شده تا تاثیر گذاری را سریع و به صورت گسترده انجام دهیم، توضیح داد: گفتگو‌های باید چهره به چهره نیز در فضای مجازی بازتاب داده شود بدین صورت که افرادی که این کار را انجام می‌دهند، این مذاکرات را با موبایل ضبط کرده و به صورت کلیپ‌های دو، سه دقیقه‌ای در فضای مجازی منتشر کنند که این خود سبب می‌شود که این گفت‌وگوهای چهره به چهره باز هم دست به دست شود و این خود جذابیت بصری به وجود می‌آورد و معمولا مخاطب به این‌گونه کلیپ‌ها علاقه‌مند است و با این روند تا اندازه‌ی زیادی رای ها بیش‌تر خواهد بود. ‌

ارسال نظر: