جهانگیری با اعلام انصراف خود از کاندیداتوری در شیراز:

من مکمل روحانی بودم!/ مردم با انتخاب صحیح، راه پیشرفت کشور را هموار کنند

کدخبر: 2097511

معاون اول رئیس جمهور ایران ضمن اعلام کناره‌گیری از دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من روز ثبت‌نام ریاست جمهوری گفتم که مکمل روحانی هستم!

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: اسحاق جهانگیری بعدازظهر امروز در سالن ورزشی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز ضمن اعلام کناره‌گیری رسمی از دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: امروز در یک لحظه خاص تاریخی هستیم و باید به روحانی کمک کنیم تا دوباره رئیس جمهور شود.

وی با اشاره به اینکه اگر دولت روحانی رای بیاورد، ماشین توسعه کشور سرعت بیشتری خواهد گرفت، تصریح کرد: با انتخاب مجدد روحانی مشکلات معیشت و بیکاری جوانان را حل خواهیم کرد.

جهانگیری افزود: حل مشکل اشتغال فرآیندی پیچیده دارد و امروز برخی با شعار می‌خواهند بگویند که ما مشکل بیکاری را حل می‌کنیم.

معاون اول رئیس جمهور ایران با اشاره به اینکه روز 29 اردیبهشت روز تعیین سرنوشت ملت است، گفت: تنها رای دادن به روحانی کافی نیست بلکه باید دیگران را نیز تشویق کنیم که به وی رای دهند چراکه فردای انتخابات برای ما مهم است که آیا می‌خواهیم به عقب برویم یا راه توسعه را پیش بگیریم.

وی اضافه کرد: کشور ما دیگر تحمل اشتباه را ندارد و نباید دیگر فرصت‌سوزی کرد و بنده به عنوان فرزند کوچک ملت به شیراز آمده‌ام که بگویم هر آنچه که داشته‌ام در خدمت به کشور به کار بسته‌ام و شما نیز باید با هوشیاری و انتخاب صحیح، راه پیشرفت کشور را هموار کنید.

جهانگیری با عنوان اینکه هیچ وقت طلبکار ملت نبوده‌ام، اظهار داشت: آمده‌ام تا صدای اصلاحات باشم، صدایی که در آن اعتدال، اسلام رحمانی، آرمان‌های امام و رهبری و... در آن نهفته است.

وی ادامه داد: از شما می‌خواهم که به کمک روحانی آمده و وی را در انجام کارهای بزرگی که می‌خواهد صورت دهد یاری کنید، چراکه تا به حال نیز کارهای ارزنده‌ای برای کشور انجام داده است.

معاون اول رئیس جمهور افزود: روحانی از آبرو و توان خود برای کشور گذاشت تا مملکت را از شرایط سخت بین‌المللی عبور دهد و در داخل کشور نیز فرصت بسیاری را صرف آواربرداری از خرابکاری‌های دولت گذشته کرد.

جهانگیری ادامه داد: امروز دو تفکر و شیوه اداره کشور به نمایش درآمده است که ملت ایران باید یکی از آن 2 را برای 4 سال دیگر برگزیند.

وی با اشاره به اینکه بی‌اخلاقی‌های بسیاری را امروز در مملکت شاهد هستیم، تصریح کرد: برای داشتن ایرانی آباد و آزاد همگان باید با هم متحد باشیم و با مدلی که ما برای حل مشکلات کشور داریم با هدایت رهبری، می‌توان بر گرفتاری‌ها فائق آمد که حفظ انسجام ملی و تعامل سازنده با یکدیگر در این راستا بسیار مهم است.

معاون اول رئیس جمهور همچنین گفت: بنده با کناره‌گیری خود از انتخابات می‌خواهم بگویم که دوباره ایران، دوباره اصلاحات و دوباره روحانی و امیدوارم که روز 29 اردیبهشت، تجلی واقعی اراده ملت را همگان شاهد باشیم.

ارسال نظر: