حاجی‌دلیگانی:

جمعیتی که برای استقبال از روحانی در اصفهان آمدند، یک‌سوم رئیسی هم نبود

کدخبر: 2097523

نماینده مردم شاهین‌شهر گفت: علی‌رغم اینکه رئیس‌جمهور روز قبل از حضور آقای رئیسی با بسیج کردن تمامی امکانات دولتی در اصفهان حضور یافته بود شاهد چنین استقبالی نبودیم. حتی جمعیتی که برای استقبال از رئیس‌جمهور در میدان امام آمده بودند یک سوم جمعیت استقبال از آقای رئیسی نبود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس در گفتگو با خبرگزاری دانشجو با اشاره به شرایط مطلوب کنونی برای جبهه انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: فکر می‌کنم با اقدام حکیمانه و عاقلانی که آقای قالیباف انجام دادند و به‌تبع آن موج بسیار خوبی که روز گذشته در جامعه اتفاق افتاد اگر با همین روال پیش برویم و توطئه‌ای از سمت فردی رخ ندهد در همان مرحله اول کار انتخابات تمام و جریان انقلاب رأی لازم را می‌آورد. وی با اشاره به جمعیت چشم‌گیر روز گذشته مردم اصفهان در استقبال حجت‌الاسلام رئیسی تصریح کرد: همواره در مقاطع مختلف انقلاب موجی از اقوام یا عموم مردم اصفهان برخواسته که روز گذشته یکی از نمونه‌های این موج را شاهد بودیم به‌ویژه جوانان پرشور و به‌عنوان احساس تکلیف در این جمعیت حاضر بودند آنها سعی می‌کردند با مذاکره و گفت‌وگوهای رودرو با همه اقشار و سلایق مختلف ضرورت موفقیت جریان انقلاب در این برهه زمانی را به آنها نشان دهند که به حمدالله نتایج حاصله بسیار مطلوب است.

وی با بیان اینکه جمعیت چشم‌گیر مردم انقلابی روز گذشته در میدان امام اصفهان پیام مهمی را به‌کل کشور و هم‌چنین در سطح بین‌الملل به مردم منتقل کرد یادآور شد: علی‌رغم اینکه رئیس‌جمهور روز قبل از حضور آقای رئیسی با بسیج کردن تمامی امکانات دولتی در اصفهان حضور یافته بود شاهد چنین استقبالی نبودیم. حتی جمعیتی که برای استقبال از رئیس‌جمهور در میدان امام آمده بودند یک سوم جمعیت استقبال از آقای رئیسی نبود.

وی با اشاره به اقدامات دولت در آستانه انتخابات گفت: این‌که ظرف یک هفته دولت حدود 20 هزار میلیارد تومان از خزانه برداشته و توزیع کند نوعی استفاده سو از ابزار و امکاناتی است که در اختیارش قرار دارد.

حاجی دلیگانی ادامه داد: دولت می‌خواهد ظرف امروز و فردا با احکام جدید سه هزار و 200 میلیارد تومان را به‌عنوان بیست درصد افزایش حقوق معلمی انجام دهد سؤال اینجاست چه طورمی شود همه پرداخت‌ها در همین ایام صورت گیرد؟

ارسال نظر: