اختتامیه جشنواره طنز سوره ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

کدخبر: 2097579

مراسم اختتامیه نهمین جشنواره طنز سوره، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حامد رهنما مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر درباره اهداف برگزاری نهمین جشنواره طنز سوره، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره کشف، جذب و پرورش استعدادهای جوان در حوزه طنز است. از سوی دیگر می‌خواهیم طنز فاخر را در جامعه معرفی و ترویج دهیم.

او درباره تعداد آثاری که به جشنواره رسیده تاکید کرد: جشنواره امسال در بخش‌های استندآپ کمدی، داستان کوتاه، عکس، کاریکاتور، مقالات پژوهشی، نثر و نظم برگزار می‌شود. در همه این بخش‌ها 2067 اثر به جشنواره ارسال شده و از این میان 217 اثر به مرحله نهایی راه یافته‌اند.

مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌هایی با نمایش آثار برتر، گفت: آثار برتر در رشته عکاسی و کاریکاتور در نگارخانه‌های ایستگاه‌های مترو برای عموم مردم به نمایش درمی‌آیند. همچنین آثار برگزیده‌ی بخش کاریکاتور در گالری «ابوالفضل عالی» و در گالری خانه عکاسان ایران، آثار برگزیده‌ی بخش عکاسی به نمایش گذاشته می‌شود.

رهنما درباره زمان برگزاری اختتامیه تاکید کرد: سال گذشته و در بهمن ماه قرار بود اختتامیه‌ی نهمین جشنواره طنز سوره برگزار شود اما به دلیل رخ دادنِ حادثه پلاسکو و برای همدردی با جانباختگان این حادثه، زمانِ برگزاری اختتامیه را به اردیبهشت امسال موکول کردیم که اوایل هفته آینده در تالار سوره برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه نهمین جشنواره طنز سوره، 31 اردیبهشت 1396 از ساعت 17:00 در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

ارسال نظر: