برانکو:

بازی‌کردن در ورزشگاه خالی از تماشاگر صحنه غم‌انگیزی برای همه ما است/ هواداران ما مستحق این حکم نبودند

کدخبر: 2097614

سرمربی پرسپولیس گفت: متأسفانه روز سه‌شنبه آینده صحنه غم‌انگیزی را در ورزشگاه آزادی شاهد خواهیم بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، برانکو ایوانکوویچ در گفتگو با تسنیم در مورد محرومیت هواداران پرسپولیس از تماشای دیدار این تیم مقابل لخویا بر اساس حکم AFC اظهار داشت: از شنیدن این خبر واقعاً تأسف خوردم. واقعاً خبر اندوهناکی است و بازی کردن در ورزشگاه خالی از تماشاگر صحنه غم‌انگیزی را برای همه رقم خواهد زد.

وی افزود: بازی در چنین شرایطی امکان و اجرای هر گونه اقدام از پیش تعیین‌‌شده‌ای را به حداقل می‌رساند. همگان واقفند که در ورزش و علی‌الخصوص فوتبال تماشاگر چه نقش اساسی را به‌عهده دارد و احساسات آنها بر جذابیت بازی چقدر تأثیرگذار است.

برانکو در ادامه با بیان اینکه دلیل صدور حکم محرومیت تماشاگران تیمش را نمی‌داند، یادآور شد: واقعاً نمی‌دانم چرا باید هواداران ما را محروم کنند در حالی که آنها در دو سال اخیر در هیچ یک از ورزشگاه‌های ایران رفتار غیرورزشی نداشته‌اند و مستحق چنین حکمی نبودند، آن هم در یکی از حساس‌ترین بازی‌های پرسپولیس که برای قرار گرفتن در 8 تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رقابت می‌کند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: در مقابل این حکم صادره ابراز شگفتی و تأکید می‌کنم که هواداران پرسپولیس مستحق چنین حکمی نبودند.

به گزارش تسنیم دیدار پرسپولیس و لخویا سه‌شنبه 2 خرداد در ورزشگاه آزادی و از ساعت 19:30 برگزار می‌شود.

ارسال نظر: