مهدی محمدی:

بستن اینستاگرام منتقدان؛ یعنی اعتراف به شکست/ آخر هفته روحانی رفته است

کدخبر: 2097620

دولت، بستن صفحات اینستاگرام منتقدان را آغاز کرده است. من این را به حساب آشکار شدن طلیعه یک پیروزی بزرگ می‌دانم که هراسی عظیم در دل‌های آقایان انداخته است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود نوشت:

دولت، بستن صفحات اینستاگرام منتقدان را آغاز کرده است. من این را به حساب آشکار شدن طلیعه یک پیروزی بزرگ می دانم که هراسی عظیم در دل های آقایان انداخته است. در همین یکی دو روز صفحات اینستاگرام چند رسانه اصلی منتقد آقای روحانی از جمله خبرگزاری فارس فیلتر شده است.

از دولت امنیتی‌ها، دولتی که در آن جز وزیر اطلاعات همه امنیتی هستند، و رییس آن به گفته خود امنیتی ترین فرد این کشور است، جز این هم توقعی نیست. شرکای آمدنیوز طبیعی است که به دنبال بستن دهان منتقدان باشند؛ بلکه هم بالاتر.

اما جهت استحضارشان عرض می کنم مردمی که این صحنه ها را می بینند، و لابد دیروز و پریروز قیام اصفهان و تهران، و امروز هم خیزش نسل تغییر در مشهد را نظاره کرده اند، همه اینها را نشانه آن خواهند دانست که آخر هفته روحانی رفته است؛ والا این همه تندخویی و عصبیت لازم نیست.

با این وضع، هیچ بعید نیست آقایان برای اینکه موج شکست بیش از این منتشر نشود تلگرام را هم در همین ساعات فیلتر کنند. اعتراف به شکست بهتر از این نمی شود و این علامت بسیار خوبی برای کسانی است که هنوز تصمیم نگرفته اند.

ارسال نظر: