طی بیانیه‌ای اعلام شد

حمایت جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران از "رئیسی"

کدخبر: 2097634

جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران حمایت خود را از "رئیسی" اعلام کرده و از مردم بویژه دانشجویان و جوانان خواستند تا با انتخاب هوشمندانه خود مسیر شکوفایی استعدادهای جوانان و نیل به آرمان‌های انقلاب اسلامی را تسهیل کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران حمایت خود را از «حجت‌الاسلام رییسی» اعلام کرده و از مردم بویژه دانشجویان و جوانان خواستند تا با انتخاب هوشمندانه خود مسیر شکوفایی استعدادهای جوانان و نیل به آرمان‌های انقلاب اسلامی را تسهیل کنند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: وضعیت نابسامان علمی دانشگاه های کشور در سال های اخیر و نیز وضع أسف بار اقتصادی و معیشتی دانشجویان که رکن اساسی مجموعه ی دانشگاه را تشکیل می دهندما، دانشجویان دانشگاه تهران را برآن داشت تا در آستانه ی وقوع انتخابات ریاست جمهوری، ضرورت ایجاد تحولی اساسی در فضای علمی، فرهنگی و اقتصادی را در کشور متذکر شویم. در ادامه تاکید شده است: امروز عملکرد ضعیف در فرایند جذب اساتید هیئت علمی و نیز کاهش تعامل علمی دانشجویان، مجروح دشنه ی دو قطبی سازی است.وضعیت نامساعد اقتصادی توان و اشتیاق دانشجویان را برای هرگونه پژوهش و ابتکار علمی سلب کرده ناتوانی در رفع مسائل اساسی زندگی دانشجویان از جمله در مسئله ی ازدواج و نیز بی اعتنایی دولت به استفاده از ظرفیت فارغ التحصیلان جوان دانشگاه ها در تصمیم گیری ها و مسئولیت های مهم کشور، بر نا امیدی دانشجویان جوان که مهم ترین سرمایه های مملکت هستند، دامن زده است و فاجعه ی تنزل سطح و رتبه علمی دانشگاه‌های کشور را رقم زده است. در قسمت دیگری تصریح شده است: ما، دانشجویان دانشگاه تهران ضمن مسئول دانستن دولت یازدهم در بروز این مشکلات و در حالی که حکم فرمایی گفتمان علم پایان دو قطبی سازی در دانشگاه ها،ایجاد همبستگی در بین دانشجویان اعتماد به جوانان و به تبع آن اعتلای علمی و فرهنگی ایران اسلامی را خواستاریم. این دانشجویان تاکید کردند: حضور حجت الاسلام دکتر رئیسی را که با شعار تغییر به نفع مردم و با نگاهی فراجناحی وارد عرصه ی انتخابات شده و در عمل همواره مقید به استفاده از ظرفیت فکر و نیروی جوانان بوده اند را موهبتی الهی دانسته و متعهد می شویم تمام توان خود در حمایت از ایشان تا تشکیل دولت جوان گرا و فراجناحی کار و کرامت به کار گیریم. در پایان تصریح شده است: از آحاد ملت فهیم و بصیر ایران می خواهیم با انتخاب هوشمندانه ی خود مسیر شکوفایی استعداد های جوانان و نیل به آرمان های انقلاب اسلامی را تسهیل کنند

ارسال نظر: