برخی از کانال‌های حامی دولت خبر می‌دهند؛

استعفای ناطق نوری از ریاست دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری

کدخبر: 2097656

برخی از کانال‌های تلگرامی حامی دولت از استعفای علی اکبر ناطق نوری از ریاست دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری خبر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، برخی از کانال‌های تلگرامی حامی دولت از استعفای علی اکبر ناطق نوری از ریاست دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری خبر می‌دهند.

این کانال‌ها اعلام می‌کنند: یک منبع آگاه گفته است که حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری از ریاست بازرسی دفتر رهبر معظم انقلاب استعفا کرد.

این منبع خبرسازی برخی کانال‌های خبری حامی یک کاندیدای خاص درمورد عزل حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری از ریاست دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری را کذب خواند.

آقای ناطق نوری چندی پیش با توجه به احساس وظیفه‌ای که برای دفاع از جناب آقای #روحانی و دولت تدبیر و امید می‌کردند، تصمیم گرفتند به نفع ایشان به سخنرانی و اظهارنظر بپردازند.

با توجه به اینکه ایشان به جد معتقدند مجموعه نهاد رهبری که در نزد مردم جایگاه والایی دارد نباید ابزار دست هیچ یک از جریانات سیاسی شود و سوءاستفاده‌ سیاسی و جناحی از این نهاد و سایر نهادهای انقلابی نادرست است و انتصاب خود به دفتر مقام معظم رهبری را در تلاقی با این دیدگاه می دانست، استعفای خود را مدتی پیش به معظم له تقدیم کردند

ارسال نظر: