نامه شریعتمداری به ستادهای سراسری روحانی:

اعلام زودهنگام نتایج انتخابات خلاف قانون است

کدخبر: 2097671

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در نامه ای به ستادهای سراسری این نامزد انتخابات تاکید کرد: اعلام زودهنگام نتیجه و برگزاری جشن پیروزی قبل از اعلام نتیجه و در فضای باز ممنوع است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در نامه ای به ستادهای سراسری این نامزد انتخابات تاکید کرد: اعلام زودهنگام نتیجه و برگزاری جشن پیروزی قبل از اعلام نتیجه و در فضای باز ممنوع است.

محمد شریعتمداری با انتشار متنی در کانال تلگرامی خود خطاب به ستادهای انتخابات سراسر کشور دکتر روحانی تصریح کرد: حسب اعلام وزارت کشور، اعلام زود هنگام نتایج انتخابات و برگزاری مراسم جشن پیروزی قبل از اعلام رسمی بر خلاف قانون است. همچنین برگزاری جنش پیروزی از سوی ستادها در مکان های محصور و اخذ مجوز امکان پذیر است.

وی در بخش دیگری از این متن می افزاید: انشاالله همه عزیزان و ستادهای کاندیدای ما همانطور که تاکنون نمونه قانونمداری و رعایت موازین اخلاقی بوده اند در این خصوص هم توجه لازم مبذول دارند.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی تصریح می کند: این پیام به منزله اعلام رسمی ستاد مرکزی است.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

حسن روحانی، سیدمصطفی هاشمی طبا، سیدابراهیم رئیسی و سیدمصطفی میرسلیم نامزدهای انتخابات این دوره ریاست جمهوری هستند.

ارسال نظر: