محسن هاشمی: نتیجه انتخابات هر چه باشد به نفع کشور و نظام خواهد بود

کدخبر: 2097758

محسن هاشمی دقایقی پیش با حضور در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ضمن زیارت مرقد امام راحل و مزار پدرش در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محسن هاشمی پس از انداختن رای خود در صندوق اخذ آرای ریاست‌جمهوری گفت: خوشبختانه از اثرات ماه شعبان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به نظر می‌رسد که روند انتخابات مثبت بوده و انتخاباتی در کمال آرامش را در زمان ثبت‌نام، رسیدگی به صلاحیت و دوران تحقیقات پشت سر گذاشته‌ایم.

وی افزود: به روایتی وزارت کشور آقای روحانی تا به حال نسبت به برگزاری انتخابات روندی مثبت را پشت سر گذاشته و مدیریتی مناسب را اتخاذ کرده‌اند.

این کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: امیدوارم مردم مومن، شهیدپرور و آگاه ایران نیز با تاسی از ماه شعبان در کمال آرامش در انتخابات شرکت کنند و مسئولان انتخابات نیز به زودی نتایج انتخابات را به سمع مردم ایران برسانند.

هاشمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نتیجه این انتخابات هر چه باشد به نفع مردم، نظام و کشور خواهد بود، افزود: نتیجه انتخابات هر چه که باشد و هر که پیروز شود در نهایت طبق نظر مقام معظم رهبری به نفع کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

ارسال نظر: