حدادعادل:

یک‌بار ضرر و زیان عدم تمکین نامزدها را تجربه کرده‌ایم/ همه باید از مسیر قانونی عمل کنند

کدخبر: 2097768

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یک‌بار ضرر و زیان عدم تمکین نامزدها را تجربه کرده‌ایم، انقلاب و نظام و مردم در سال ٨٨ در اثر تمکین نامزدها صدمه دیدند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با فارس اظهارداشت: یک‌بار ضرر و زیان عدم تمکین نامزدها را تجربه کرده‌ایم، انقلاب و نظام و مردم در سال ٨٨ در اثر تمکین نامزدها صدمه دیدند.

وی تاکید کرد:‌ این باید درس عبرتی برای همه شده باشد که دیگر با تهمت تقلب و دلایل واهی که قابل‌اثبات نیست انتخابات را مخدوش نکنند، اگر دلایلی دارند از مسیر قانونی عمل کنند و مردم را به خیابان نکشند.

٢٩ اردیبهشت یک نقطه عطف است/ از فردا با هر نتیجه‌ای باید رقابت‌ها کنار گذاشته شود

غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر امروز با حضور در مسجد لرزاده و پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهارداشت: عملکرد صداوسیما در انتخابات در مجموع خوب بود البته بعضی‌ها مصلحت خود می‌دانند که همیشه از همه چیز گله کنند اما تشخیص و داوری ملت این بود که صداوسیما خوب عمل کرد.

وی تصریح‌کرد: ٢٩ اردیبهشت یک نقطه عطف است و از فردا باید رقابت‌ها کنار گذاشته شود با هر نتیجه‌ای.

حدادعادل خاطرنشان کرد: مردم با وجود اختلاف‌سلیقه و نظر باهم در کنار هم زندگی می‌کنند و مانند برخی کشورها قشون‌کشی خیابانی نمی‌کنند و این به خاطر علاقه به جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظر: