آیت‌الله کعبی:

"تخلفات هدفمندی" به نفع کاندیدای دولت مستقر انجام می‌شود

کدخبر: 2097784

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تخلفات هدفمندی به نفع کاندیدای دولت مستقر صورت می‌گیرد، گفت: اینکه با هدف جنگ رسانه‌ای بیانیه‌ای به نام سرداران منتشر شود سوءاستفاده تبلیغاتی است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با فارس ، با انتقاد از برخی تخلفات انتخاباتی توسط مجریان انتخابات، اظهار داشت: در برگه‌های اسامی نامزدها که باید عادلانه باشد، اسم آقای روحانی با فونت بزرگ نوشته شده و نام مشهور آقای رئیسی نیز در این برگه‌ها درج نشده است، در حالی که طبق قانون باید نام مشهور کاندیداها نیز ذکر شود و این قطعاً تخلف است.

وی افزود: بنده با هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات تماس گرفتم و تخلف را پذیرفتم و گفتند این تخلف را تذکر داده‌اند و کمیسیون نظارت بر تخلفات، از صدا و سیما خواسته که اسامی نامزدها را با فونت برابر و نام مشهور منتشر کنند.

آیت‌الله کعبی تأکید کرد: وزارت کشور موظف به رفع این تخلف است و اینکه با هدف جنگ روانی و رسانه‌ای، بیانیه‌ای جعلی به نام سرداران منتشر و بعد تکذیب شود، نوعی سوءاستفاده تبلیغاتی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این مسائل نشانه آن است که تخلفات هدفمندی به نفع کاندیدای دولت مستقر صورت می‌گیرد که خلاف انتظار، عدالت و امانت است.

وی با بیان اینکه تقاضایمان این است که هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات و شورای نگهبان دقت بیشتری کنند، گفت: باید در رأی صندوق‌ها و در تجمیع آراء دقت بیشتری شود و همچنین در کنترل سرور مرکز هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات، نظارت‌های دقیقی صورت گیرد، چون رأی مردم حق‌الناس است و صیانت از رأی مردم واجب است.

ارسال نظر: