هاشمی در جمع خبرنگاران:

دو منشی به برخی شعبات اخذ رأی اضافه می‌شود

کدخبر: 2097803

استاندار تهران گفت: با هیأت اجرایی و هیأت نظارت استان تفاهم کردیم دو منشی به برخی شعبات اخذ رأی اضافه کنیم که کمک کنند روند رأی‌گیری سرعت گیرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: سیدحسین هاشمی استاندار تهران عصر امروز جمعه (29 اردیبهشت‌ماه 96) در جریان بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جا دارد از مردم عزیز تشکر کنم که از ساعت 8 امروز در شعبات رأی‌گیری حاضر شدند و حضور بسیار خوبی را به منصه ظهور رساندند.

وی افزود: ما شاهد صف‌های طویلی از ابتدای ساعات صبح بودیم که از مردم تهران هم تشکر می‌کنیم که با حضور خود به تقاضایی که ما داشتیم لبیک گفتند.

استاندار تهران همچنین تصریح کرد: تا این لحظه تمام شعبات رأی‌گیری ما در شهر تهران فعال است و برخی شعبه‌ها هم بسیار شلوغ است و برای اینکه ما بتوانیم در تسهیل روند رأی‌گیری کمک کنیم با هیأت اجرایی و هیأت نظارت استان تفاهم کردیم دو منشی به برخی شعبات اخذ رأی اضافه کنیم که کمک کند روند رأی‌گیری سرعت گیرد.

وی بر همین اساس اضافه کرد: ما در برخی جاها و در برخی مراکز اخذ رأی صندوق‌های رأی‌گیری سیار اضافه کردیم که مردم آن منطقه در صف‌های طولانی قرار نگیرند.

هاشمی در ادامه خاطرنشان کرد: این استقبال و حضور پرشکوه مردم با این امکانات سعه صدر بیشتری از مردم می‌طلبد و مردم باید حوصله بیشتری در رأی‌گیری این دوره از خود نشان دهند.

استاندار تهران ادامه داد: سرنوشت کشور دست خود مردم است و پیش‌بینی می‌کنیم روند بهتر و آرامتر از شرایط کنونی شود.

وی همچنین ضمن تقاضا از مردم عنوان کرد: برخی شعبات ما جمعیت خوب است اما برخی دیگر بسیار شلوغ است. مردم آن مراکزی که خلوت‌تر است مراجعه کنند تا روند رأی‌گیری را تسهیل کند.

هاشمی در بخش پایان سخنان گفت: بنا به دستور و اعلام رحمانی فضلی وزیر کشور ساعات رأی‌گیری تا 8 شب تمدید شد، لذا امیدوارم در این ساعت‌هایی که پیش رو داریم هم حضور قوی‌تری ما از مردم شاهد باشیم و گذشته هم نشان داده مردم در این ساعات در انتخابات و رأی دادن شرکت می‌کنند.

ارسال نظر: