ستاد انتخابات رئیسی گزارش داد

برخی تخلفات و مشکلات اجرایی در روند انتخابات از ظهر امروز تا ساعت ۱۸

کدخبر: 2097807

ستاد انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی گزارشی از تخلفات صورت گرفته در روند اجرای انتخابات که از ظهر امروز تا ساعت ۱۸ مشاهده شده، ارائه داد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از ستاد انتخابات رئیسی، برخی تخلفات و مشکلات اجرایی در روند انتخابات از ظهر امروز تا ساعت ۱۸ به این شرح است:

۱. نرساندن تعرفه به شعب

هیات های اجرایی در حرکتی هدفمند از رساندن تعرفه به شعبی که آراء حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در آنها به صورت محسوسی بیش از رئیس جمهور مستقر است، همچون خراسان رضوی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و ... خودداری نموده و مردم عزیز را تا ساعت ها منتظر نگه می دارند.

۲. عدم اخذ آراء مردم

در حالی که هنوز حتی ساعات اولیه اعلامی اخذ رای به پایان نرسیده است، شعب اخذ رای به بهانه نداشتن تعرفه، مردم را پس از کلی انتظار به سایر شعب حواله می دهند و با این بهانه از اخذ آراء مردم خودداری می نمایند.

۳. جلوگیری رسمی از رای دهی مردم

در برخی از شعب اخذ رای، دست اندرکاران علاوه بر ادامه تبلیغ به نفع رئیس جمهور مستقر، به صورت غیرقانونی درهای شعب را در حضور مردم بسته و مانع رای دهی مردم می گردند.

۴. عدم ارسال صندوق

در کمال تعجب برخی از مناطق کشور همچون بخش نوبران ساوه یا بخش خرقان شهرستان آوج قزوین تا ساعت ۱۸:۳۰ اصلا صندوق اخذ رای ارسال نشده و اصولا مردم از رای دهی محروم شده اند.

۵. حمایت عوامل دولتی از رئیس جمهور مستقر

با مشخص شدن موج اقبال مردم در سراسر کشور به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، فعالیت های غیرقانونی برخی بخشداران، فرمانداران و استانداران تشدید شده و تلاش برای رای آوری دولت مستقر به رفتارهای تحمیلی نسبت به رای دهندگان کشیده شده است.

ارسال نظر: