لاریجانی در نشست خبری:

مناظرات انتخاباتی نوعی آزردگی در کشور به وجود آورد/ نوع گفتگوها می‌توانست سالم‌تر باشد

کدخبر: 2097815

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نوع مناظرات انتخاباتی ریاست جمهوری آزردگی‌هایی را در کشور به وجود آورد که می‌توانست نوع گفت‌وگوها سالم‌تر صورت گیرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »،‌ فارس نوشت: علی لاریجانی عصر امروز با حضور در ساختمان وزارت کشور و در جریان بازدید از ستاد انتخاباتی کشور در نشست خبری خود طی سخنانی، اظهار داشت: امروز یک جشن ملی برای کشور است و وزارت کشور هم اقدامات لازم را برای امور انتخابات و روند آن فراهم کرده است.

وی افزود: در جریان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با توجه به اینکه از نزدیک شاهد روند آن بودم و البته مجلس هم در حوزه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تلاش بسیاری کرده است، دیدیم که در این حوزه حضور مردم در سرنوشت کشور خود در بخش‌های مختلف درست و طبق قانون انجام شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه در مناظرات به برخی نامزدها تهمت زده شد و از سلامت کافی برخوردار نبود ارزیابی شما چیست،‌عنوان کرد: در این زمینه آزردگی‌هایی در کشور به وجود آمد لذا نوع گفت‌وگوها می‌توانست سالم‌تر صورت گیرد اما این موضوع نباید بر اراده مردم در انتخابات و رأی آنها تأثیر بگذارد. مردم قطعاً بین مسائل تاکتیکی و این گونه موارد تفاوت قائل خواهند شد.

ارسال نظر: