پیام ظریف:

ما ثبات خود را نه از "ائتلاف‌ها" بلکه از مردم خود می‌گیریم/ باید با ایرانیان با احترام رفتار کرد

کدخبر: 2097868

وزیر امور خارجه نوشت: ما ثبات خود را نه از "ائتلاف‌ها" بلکه از مردم خود می‌گیریم که - برخلاف برخی- رأی می‌دهند. باید با ایرانیان که آماده تعامل هستند با احترام رفتار کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به حضور پرشور مردمی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر نوشت: وامدار همه مردم ایرانیم که با حضور پرشکوه و هوشمندانه خود در انتخابات در داخل و خارج از کشور یک بار دیگر اقتدار، امنیت و سربلندی ایران و ایرانی را تضمین کردند.

ظریف همچنین در صفحه توئیتر خود نوشت: «ما ثبات خود را نه از «ائتلاف‌ها» بلکه از مردم خود می‌گیریم که - برخلاف برخی- رأی می‌دهند. باید با ایرانیان که آماده تعامل هستند با احترام رفتار کرد.»

پیام تقدیر محمد جواد ظریف از همه ایرانیان به مناسبت مشارکت بالا

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند منان را شاکریم که یک بار دیگر ایران و ایرانی را در جهان پر تلاطم امروز سربلند کرد. اینجانب در برابر عظمت و هوشمندی مردم ایران که حماسه ای سترگ و بی بدیل از مردم سالاری دینی خلق کردند سر تعظیم فرود می آورم؛ مردمی که با حضور گسترده و پر شور و شعور خود، بدخواهان این مرز و بوم را ناامید و دوستان این ملت بزرگ را خوشحال کردند.

مردم ایران نشان دادند که تک تک شان برای سرنوشت و آینده میهن خود احساس مسئولیت می کنند و رای خیره کننده آنان و انتخاب مجدد راهی که برگزیده بودند، حجت را بر ما خدمتگزاران و خادمان کوچک این ملت بزرگ تمام می کند تا به کمک آنان در راهی که با هم در پیش گرفته ایم ثابت قدم و استوار بمانیم.

لازم می دانم از حضور پرشکوه و بی سابقه هموطنان عزیز مقیم خارج که فعالانه و مسئولانه در تعیین سرنوشت خود و فرزندان و عزیزانشان مشارکت کردند قدردانی نمایم.

بار دیگر به همه مردم ایران در جای جای ایران و جهان درود می فرستم.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه

ارسال نظر: