در پیامی

الهام علی‌اف به روحانی تبریک گفت

کدخبر: 2097899

رئیس جمهوری آذربایجان در پیامی به حسن روحانی انتخاب مجدد وی به ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

به گزارش « نسیم آنلاین »،"الهام علی اف" رئیس جمهوری آذربایجان روز شنبه طی پیامی به حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران انتخاب مجدد وی به ریاست جمهوری کشورمان را تبریک گفت.

در پیام تبریک علی‌اف آمده است: جناب آقای روحانی، انتخاب مجدد به ریاست جمهوری اسلامی ایران را برای شما تبریک می‌گویم. این پیروزی در انتخابات نشانه اعتماد مردم به شما و تقدیر از فعالیت‌های شما در راستای توسعه کشور دوست و برادر ایران و ارتقای رفاه حال مردم کشورتان است.

رئیس جمهوری آذربایجان در این پیام با بیان اینکه اهمیت زیادی برای روابط جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران قائل هستم، افزود: وضعیت فعلی روابط دو کشور که به سطح همکاری‌های راهبردی ارتقاء یافته، خشنود کننده است. من برای گفت‌وگوی سیاسی، همکاری‌های فیمابین در حوزه‌های مختلف و نیز حمایت ایران از تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان ارزش زیادی قائل هستم.

علی‌اف خاطرنشان کرد: روابط دوجانبه ایران و جمهوری آذربایجان در سال‌های اخیر بیش از پیش توسعه و دیدار‌ها و مذاکراتی که با شما داشتیم و نیز توافقنامه‌های همکاری که امضا و طرح‌های مشترک که اجرا کردیم در توسعه روابط دو کشور نقش مهم داشته است.

وی در این پیام عنوان کرد: اطمینان دارم تلاش‌های مشترک در راستای گسترش هر چه بیشتر همکاری‌های دوجانبه و چند جانبه جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران را طبق منافع مردم دو کشور که از ارزش‌های معنوی مشترک برخوردار هستند‌، در آینده نیز ادامه خواهیم داد. برای شما تندرستی و شادی و در فعالیت آینده در راستای راتقای هر چه بیشتر رفاه مردم دوست و برادر ایران توفیق آرزومندم.

ارسال نظر: