هفته پایانی لالیگای اسپانیا

بارسلونا برد؛ رئال مادرید برای سی و سومین بار قهرمان شد

کدخبر: 2098018

در شبی که سرمربی بارسلونا نیمکت تیمش را ترک کرد، لیونل مسی یکی از عوامل بازگشت بارسلونا از شکست یه پیروزی شد اما در نهایت جام لالیگا برای سی و سومین بار به رئال مادرید رسید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تیم رئال مادرید با برتری 2 بر صفر در خانه مالاگا برای سی و سومین بار قهرمان لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) شد.

در 2 بازی پایانی همزمان این فصل لالیگا، ابتدا رئال مادرید 2 بر صفر مالاگای میزبان را شکست داد. رونالدو در دقیقه 2 و بنزما در دقیقه 55 برای رئال گل زدند تا این تیم که برای قهرمانی تنها به یک امتیاز نیاز داشت، 93 امتیازی شذه و برای اولین بار از فصل 2012-2011 و در مجموع برای سی و سومین بار قهرمان لالیگا شود.

در بازی همزمان، بارسلونا با وجود تبدیل شکست 2 بر صفر به برتری 4 بر 2 در بازی خانگی مقابل ایبار، دستش از جام کوتاه ماند.

ابتدای اینویی در دقایق 7 و 61 ایبار را پیش انداخت اما پس از گل به خودی ژونکا به سود بارسلونا در دقیقه 63 و هدر رفتن پنالتی مسی در دقیقه 70، روند بازی عوض شد و بارسلونا با گل‌های سوارز در دقیقه 73 و مسی در دقایق 75 ( از روی نقطه پنالتی) و 90 به برتری 4 بر 2 رسید.

ضمن اینکه کاپا از ایبار در دقیقه 75 از بازی اخراج شد.

این اتفاق در شب خداحافظی لوئیس انریکه از نیمکت مربیگری بارسلونا که با تشویق و تمجید خاص هواداران بارسا همراه شد، تیم آبی و اناری‌پوش را با 90 امتیاز در رده دوم جدول قرار داد.

در پایان فصل جاری لالیگا، اتلتیکومادرید و سویا به همراه رئال مادرید و بارسلونا به فصل آینده لیگ قهرمانان راه یافتند، ویارئال و سوسیه‌داد راهی لیگ اروپا شدند و در پایان جدول هم از هفته قبل سقوط اسپورتینگ خیخون، اوساسونا و گرانادا قطعی شده بود.

ارسال نظر: