به مناسبت آزادسازی خرمشهر؛

نگار گذر "روزهای مقاومت" در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود

کدخبر: 2098028

به مناسبت آزادسازی خرمشهر نگار گذر "روزهای مقاومت" با هدف ترویج ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس مانند جهاد، شهادت و ایثار در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فرهنگسرای گلستان در نظر دارد اول تا 5 خرداد ماه جاری همزمان با روز آزادسازی غرورآفرین خرمشهر نگار گذر «روزهای مقاومت» را برای علاقمندان به هنر نقاشی برگزار کند. این نمایشگاه که با رویکرد آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس آشنایی با فلسفه و ماهیت انقلاب اسلامی و تقویت روحیه ی استکبارستیزی برگزار می شود شامل مجموعه ای از آثار نقاشان انقلاب و جنگ مانند استاد کاظم چلیپا، استاد فرشادافشارفرد، سمیرا شیخ علی و لعیا یوسفی با تکنیک رنگ روغن است.

گفتنی است کاظم چلیپا از نقاشان انقلابی شناخته شده است که اثار شاخص او با موضوع روایتگری حال و هوای روزهای انقلاب اسلامی، همدلی مردم و رسیدن به هدف مشترک پیروزی است و از میان آثار این هنرمند نمونه های مهمی مربوط به روزهای تاریخی و سرنوشت ساز دفاع مقدس است.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از روز دوشنبه اول خردادماه تا جمعه 5 خرداد ماه از ساعت 9تا 18 به نگارخانه فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان، مراجعه کنند.

ارسال نظر: