حضور سازمان سینمایی حوزه هنری با ۲۰ اثر در بازار فیلم کن

کدخبر: 2098045

سازمان سینمایی حوزه هنری با ۵ فیلم بلند سینمایی، ۴ فیلم مستند و مجموعه‌اى از فیلم‌هاى کوتاه در بازار فیلم جشنواره کن حضور دارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سازمان سینمایی حوزه هنری که یکی از مهم ترین مراکز تولیدکننده و توزیع کننده فیلم های بلند سینمایی، مستند، کوتاه و انیمیشن در ایران محسوب می‌شود در غرفه‌ای مستقل ( Riviera 10 D ) در بازار بین‌المللى هفتادمین جشنواره فیلم کن حضور دارد.

سازمان سینمایی حوزه هنری با فیلم‌های بلند سینمایی «زیر سقف دودی»، «بیست و یک روز بعد»، «ایتالیا ایتالیا»، «کمدی انسانی» و «فصل نرگس» ، فیلم‌های مستند «خواهران غریب»، «تهران هنر مفهومی»، «جام جهان بین» و «غزال ایرانى» و مجموعه‌اى از فیلم‌هاى کوتاه باشگاه فیلم سوره شامل «خارجه»، «دایو»، «دوئل»، «ماه در خانه»، «خاطره»، «مادر»، «به همین سادگی»، «گزارشگر»، «آلبالو»، «سیخفیل» و «مزاحم» در این بازار شرکت کرده است.

تاکنون نمایندگان این سازمان با توزیع کنندگان و خریداران بین‌المللى از کشورهاى آلمان، چین، فرانسه، آمریکا و .... مذاکراتى انجام داده و ملاقات‌هایی با دبیران جشنواره‌هاى بین‌المللى از جمله پوسان، توکیو، ونیز، دبى، سن سباستین، پالم اسپرینگ و ... داشته‌اند.

بازار فیلم کن که هر سال همزمان با جشنواره بین المللی فیلم کن برگزار می شود، 27 اردیبهشت‌ماه با حضور توزیع کنندگان، خریداران، نمایندگان کمپانی‌های بزرگ فیلمسازی و نمایندگان جشنواره‌های معتبر بین المللی آغاز به کار کرد و تا 5 خردادماه ادامه دارد.

ارسال نظر: