مهدی طارمی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل لخویای قطر:

ما بهترین و تیم اول پایتخت هستیم/ مطمئنم از این مرحله صعود می‌کنیم/ خیلی انگیزه دارم

کدخبر: 2098058

مهاجم پرسپولیس گفت: در حالی که همه در حال استراحت هستند ما به سختی تمرین کردیم و مطمئنم از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود می‌کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: مهدی طارمی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل لخویا قطر گفت: نبود تماشاگران برای ما خیلی بد است چرا که ما به هواداران خود متکی هستیم. ما پرطرفداران تیم آسیا و ایران و بهترین و تیم اول پایتخت هستیم.

وی تصریح کرد: بازی بسیار سختی مقابل لخویا خواهیم داشت و به خوبی می‌دانیم این تیم قهرمان لیگ ستارگان قطر است. همانقدر که لخویا تیم خوبی است ما نیز بهترین تیم ایران هستیم. قطعا لخویا بهتر از الریان و الهلال نیست که ما نتوانیم مقابل آنها پیروز شویم. احساس می‌کنم که در هر دو دیدار رفت و برگشت می‌توانیم پیروز شویم و به جمع 8 تیم برتر آسیا راه پیدا کنیم.

طارمی افزود: بازی مقابل لخویا قطعا سخت است اما ما خیلی آماده هستیم. در حالی که همه در حال استراحت هستند ما به سختی تمرین کردیم و مطمئنم از این مرحله صعود می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که قول گلزنی به تیم لخویا را می‌دهد عنوان کرد: فوتبال بازی اتفاقات است و نمی‌شود گفت که فردا موفق به گلزنی خواهم شد یا نه. در تیم ما همه با هم دفاع می‌کنیم و همه نیز در حمله‌ها حضور داریم. من تمام تلاشم را انجام می‌دهم که مقابل لخویا گلزنی کنم چرا که خیلی برای این دیدار انگیزه دارم. بار دیگر تاکید می‌کنم ما برای 2 دیدار رفت و برگشت مقابل لخویا بسیار تلاش کرده و از انگیزه بالایی برای صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا برخوردار هستیم.

طارمی گفت: از همه هواداران پرسپولیس درخواست می‌کنم که حالا همراه ما در ورزشگاه آزادی نیستند از طریق تلویزیون ما را دعا کنند تا موفق به صعود از این مرحله شویم.

ارسال نظر: