رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

مرغ ۱۰ هزار تومانی دروغ است/ فروش مرغ بالاتر از ۷۹۵۰ تخلف محرز است

کدخبر: 2098093

یوسف خانی گفت: حتی اگر قیمت هم بالاتر رود نهایتا این افزایش قیمت تا دو روز اول ماه رمضان است و پس از آن قیمت دوباره پایین می آید.

مهدی یوسف خانی، رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی در گفتگو با « نسیم آنلاین » از آخرین قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: در روزهای گذشته قیمت مرغ به 7950 تومان هم رسید که با کاهش 700 تومانی در دو روز گذشته قیمت این کالا 7200 تومان شده است.

وی در پاسخ به این که گفته می شود در برخی مناطق تهران قیمت مرغ به 10 هزار تومان هم رسیده است، بیان داشت: امکان ندارد که مرغ با چنین قیمتی در سطح شهر عرضه شود و خبر 10 هزار تومان شدن مرغ دروغ است. مسئول قیمت گذاری این کالا اتحادیه است که ما هم 7950 تومان را تعیین کرده ایم لذا هر گونه عرضه با قیمت بیش از این تخلف محرز بوده و قابل پیگیری است.

یوسف خانی در رابطه با روزهای آینده پیش بینی کرد: امیدواریم که هیچ گونه افزایش قیمتی در این چند روز باقی مانده به ماه رمضان نداشته باشیم زیرا وضعیت عرضه این کالا از کشتارگاه ها بهتر شده و از آن طرف امور پشتیبانی دام هم به مقدار قابل توجهی مرغ منجمد با قیمت مناسب توزیع کرده است، چنان چه برای ماه رمضان هم افزایشی وجود داشته باشد بازهم کمتر از 8 هزار تومان و نهایتا تا 7500 تومان خواهد بود.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ گفت: حتی اگر قیمت هم بالاتر رود نهایتا این افزایش قیمت تا دو روز اول ماه رمضان است و پس از آن قیمت دوباره پایین می آید.

ارسال نظر: